Wyczynowe częsci do 2105?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy jest szansa zakupić u nas ew. w czechach/słowacji jakieś wyczynowe częsci do 2105/07, głównie szpera, skrzynia???
  
 
Raczej szukaj na Węgrzech
  
 
A zna ktoś ceny takich częsci??? Moze jakieś www???
  
 
link
  
 
szpera kolo 2 tysiecy zlotych kosztuje na wegrzech.
  
 
Cytat:
szpera kolo 2 tysiecy zlotych kosztuje na wegrzech.







????
  
 
Nie seryjny dyfer z dowalonymi podkładkami tylko szpera przez duże SZ
  
 
Eee sranie w banie.

Rogacek - 2 tys zl, za szpere robiona na wzor rosyjskiej, plytkowa.





To jest szpera ktora okreslaja jako full proffesional, pare lat temu jak sie pytalem ile kosztuje, w przeliczeniu na polskie wychodzilo okolo 1800-1900 zl - wiadomo ze teraz forint na pewno kosztuje inaczej niz 3 lata temu, a poza tym sprawdzalem sredni kurs, a nie rzeczywista cene w kantorze.

Dokladnie nie wiem czy to jest robiona na wzor ruskiej, czy jest inna jak ta ponizej.



Szpera half proffesional, jak dziala, nie wiem, ale jest to raczej zwykly mechanizm roznicowy, bardziej skrecony, byc moze na jakis podkladkach ciernych.
Znam czlowieka ktory uzywa jej juz z 4 lata na wegrzech, chwali sobie, i nie ma problemow, poza tym ze zgodnie z instrukcja trzeba czesciej wymieniac olej.
  
 
Szpera z Ukrainy (nieznanej mi konstrukcji) kosztuje 450 dolarów.
Pewnie analogiczna do tej rosyjskiej. Plus koszt przesyłki. Taką ma w ofercie Alxa z Kijowa.
  
 
witam a czy ktos wie
gdzie teraz mozna znalezc
oferte tego goscia z ukrainy
szukalem szukalem i nic
pzdr dan
  
 
Cytat:
2006-01-10 11:01:16, maxfreitag pisze:
witam a czy ktos wie gdzie teraz mozna znalezc oferte tego goscia z ukrainy szukalem szukalem i nic pzdr dan



alxa@ua.fm to jego mail. Ma niewiele do klasyków...dyfry i skrzynie 5 biegowe z różnymi przełożeniami, szpery, głowicę z lekkim tuningiem, kolektory, a zresztą tu macie jego ofertę>

1. LSD- 450$ (disc or visc)
2. Main pairs 4.78, 5.13, 5.38, 5.78 - 250$
3. Classic 5sp. transmission with another ratios (4 versions)-500$
4. Gas absorbers (tarmac rally) - 350$ (set 4 shocks)
Gravel, cross versions - for special order.
Forged aluminium wheels (foto) for sport - R15 weight ~ 5kg.

Kupiłem od Alxy kolektory pod dellorto z aluminium i największy problem to było zorganizowanie przesyłki ( jeszcze raz dzięki Fleszer za pomoc) i opłaty za przelew kasy. Kontakt na maila i SMS natychmiastowy. Alexandr rozumie po polsku, ale pisze po angielsku.
Zapytałem o przełożenia w tych skrzyniach, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. Ciekawi mnie jakie byłoby bardziej optymalne od seryjnych? I z którym przełożeniem moja łada nie dałaby żadnych szans dużemu volvo na 400m
  
 
A taka ciasna szpera "made in garage" ile wytrzyma, auto do jazdy tylko w wyścigach górskich???
  
 
To dalsza część oferty z Kijowa:

Transmission for classic:

Var.1 3,242-1,989-1,289-1,0-0,759
Var.2 3,007-1,825-1,292-1,0-0,638
Var.3 2,424-1,758-1,240-1,0-0,585
Var.4 2,424-1,675-1,186-1,0-0,585

Kits: 1.7-2.0 - block+crankshaft+rods+pistons (alloy or forged)

Forged aluminium wheels - R14-R17 (not only 4x98, 4x100,5x100...)

Kolektora for 2x karbs

And so on...

Alexandr szuka kogoś kto mu pomoże sprzedawać części do łady w Polsce.