Inspekcja olejowa HELP!!!!!!!

  szukane wyrażenia:   inspekcja  -  olejowa
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przeczytałem całe forum, lecz odpowiedzi nie znalazłem

Jak już napisałem w zamkniętym wątku, nie moge skasować inspekcji olejowej.
Moje auto to e34 520i M50 Vanos rok produkcji 95.

Próbowałem wszystkich możliwych technik znalezionych na WWW.

Za poradą Marcina sprawdziłem gniazdo. Wszystkie piny są czyste, nie ma śladów żadnej wcześniejszej ingerencji, przewody nie sa poprzecinane, siedzą dobrze w gnieździe. (rozebrałem całość)

Próbowałem skasować zwierając styki przez zarówke, a następnie wlączając zapłon.
Próbowałem tez najpierw włączyć zapłon, a następnie zwierałem piny i czekałem.
Starałem się tez skasować inspekcje postępując zgodnie z radą znalezioną na forum
"złącz te piny -włącz zapłon-wyjdź z auta-rozłącz na 10sekund-złącz znowu na 10sekund-wróć do auta i wyłacz zapłon

i już masz skasowane

tak działa kasownik inspekcji i wielu osobą tylko ten sposób skasował kontrolki (mi również)"

też nic to nie pomogło.

Z tego co zauważyłem mam inaczej rozlokowane piny w gnieździe.

Na stronach WWW znalazłem schemat taki




a ja mam tak rozlokowane piny, oczywiście łaczyłem te zaznaczone na czerwono



POMOCY!!
  
 
Pin 1i7 lub 7i19 zmostkować i przekręcić zapłon i odczekać w takiej kolejności prubowałeś,jeżeli nie zadziała to i tak z tym można jazdzić.
  
 
tak właśnie robiłem 7 i 19 (nowe gniazdo) i nic, powinno zniknąć nie znika.

NIe che z tym jeździć, chce zeby to ustrojstwo znikło
  
 
bylo juz na forum o inspekcji milion razy, jak nie dajesz rady to jedz do jakiegos majstra czy elektryka samochodowego to za 5-10zl ci to skasuja !!!
  
 
Zrób jeszcze jedną rzecz, styk 7 to ten odpowiedzialny za te inspekcji itd, a 1 lub 19 to poprostu wyjście od minusa, może z nimi masz coś nie tak, więc połącz poprostu styk 7 z minusem w akumulatorze. Tylko pamiętaj o tym kablu z żaróweczką żeby czegoś nie popalić.
  
 
Cytat:
2004-12-26 01:16:53, tolo84 pisze:
bylo juz na forum o inspekcji milion razy, jak nie dajesz rady to jedz do jakiegos majstra czy elektryka samochodowego to za 5-10zl ci to skasuja !!!



może i było milion razy.....niestety porady jak to usunąć nikt de facto nie otrzymał

Mi się wreszcie udało, w czym pomogła mi strona www.e34.de .....i słownik niemiecko-polski

W moim przypadku udało sie zrobic to tak

Wyłączony zapłon, zwarłem piny - ALE!! najpierw pin 19, potem pin 7. Włączyłem zapłon poczekałem 15s , rozłączyłem pin 7 na ok 15 s i zwarłem go ponownie. Po ok 10 sek zapaliły się zielone diody.

Powtarzajac tą samą operacje, a rozłączając pin 19 nic sie nie zmieniało.
Niby drobiazg, ale upierdliwy.

  
 
Cytat:
złącz te piny -włącz zapłon-wyjdź z auta-rozłącz na 10sekund-złącz znowu na 10sekund-wróć do auta i wyłacz zapłon


Cytat:
Wyłączony zapłon, zwarłem piny - ALE!! najpierw pin 19, potem pin 7. Włączyłem zapłon poczekałem 15s , rozłączyłem pin 7 na ok 15 s i zwarłem go ponownie. Po ok 10 sek zapaliły się zielone diody.


według mnie to jedno i to samo. kolejność pin 19 a potem 7 czy odwrotnie nie ma znaczenia. ważne bys je zwarł. a skoro teraz udało ci się to znaczy że za pierwszym razem robiłes coś źle lub niedokładnie stykałeś zworką któryś z pinów.
pozdrawiam
  
 
dla mnie też wydawało sie to dziwne, ale wcześniej robiłem wszystko dobrze, jak napisałem nawet rozebrałem gniazdo.

Jednak kolejność jest ważna
  
 
nie. kolejność nie jest ważna. czy podłączająć żarówkę ważne czy ja napierw do plusa czy minusa podepniesz?
  
 
wiem, teoretycznie nie ma to zadnego znaczenia.

ALE mi się tak naprawde udało skasować!

Wcześniej robiłem w odwrotnej kolejności i nic, dziś rano zrobiłem we "właściwej" i znikło

Jak dla mnie czary, ale faktycznie to działa
  
 
w elektryce czarów nie ma, tak jak w matematyce.
  
 
ja na elektryce za bardzo sie nie znam, ale chodzi mi po głowie że tam są jakieś diody. Cholera wie, fakt faktem udało sie skasować
  
 
dioda jest o tyle specyficznym elementem że przewodzi prąd w jednym kierunku tylko. więc kolejność podłączania do niej czegokolwiek nie ma znaczenia.
  
 
a właśnie że chyba ma spróbowałem według instrukcji tomka i od razu inspekcja znikła i zaświecily sie zielone lampiki najpier w e34 potem w e36, wcześniej próbowałem takiak było na forum i nic nie pomagało a to zadziałalo odrazu
  
 
Cytat:
a właśnie że chyba ma


nie ma i czas skończyć te dyskusje
  
 
mam e30 318i zawsze tak robię numer 7 przez kontrolkę z żaróweczką i do jakiejkolwiek masy odczekam te 14 sekund i JEST!!! i to tyle w tej sprawie. MOZE spróbuj z kimś drugim jeden niech trzyma kontrolkę a druga osoba przekręci kluczyk. De facto może coś nie stykać lub zaśniedziałe z lekka
  
 
Ja ostatni też kasowałem w ten sposób pin nr 7 na masę chwilę poczekałem i świecą zielone
  
 
u mnie w jeleniej jest punkt wymiany oleju podjezdzasz i klient ci kasuje za darmo
  
 
Klucz do kasowania - szkoda że az 130zł
  
 
Panowie, o czym wy wogole pierdzielicie??!!
Wiekszych bzdur nigdy nie widzialem!

Czy tak trudno pojac, ze niektore wersje komputera, minnymi Motronic 1.3, wymaga 2 - krotnego zwarcia pinow z masa??

Niedlugo z kasowania tej inpsekcji zrobilibyscie niemalze zadanie niczym rozbrajanie bomby.
Podlaczanie biegonow ma jakies znaczenie?

Tragedia....

Podaje link do postu, w ktorym juz raz to wszystko opisalem.
Moze wreszcie ludzie przestana sie glowic i wymyslac niestworzone rzeczy na temat kasowania inspekcji....

Insp i oil service

I nie stosujcie zadnych zaroweczek, diod, opornikow ani czegokolwiek! Nie ma to najmniejszego sensu! Przy czyms takim powstajace zaklocenia nie sa w stanie zaszkodzic niczemu