Uszczelniacze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc
chyba za duzo troche mi ssa oleju Toyota 1992 1,3 (jakis litr na 1000 km).
Poradzono mi, zebym sprobowal od wymiany uszczelniaczy zaworow (o ile dobrze zapamietalem - nie jestem expertem).

Co o tym myslicie?

Pozdrawiam
Marcin S
  
 
dobrze ci doradzaja, wymien uszczelniacze jak najpredzej ja miałem ten sam problem i teraz po przejechaniu 60 tys znowu je wymienie ot tak sobie bo koszt niewielki a na 1000 km traci sie 200 ml. Ja jeszcze wymieniłem wtedy pierscienie i przejrzałem cały silnik.
  
 
koniecznie to nalezy zrobic, szkoda nerwow
  
 
Cytat:
chyba za duzo troche mi ssa oleju Toyota 1992 1,3 (jakis litr na 1000 km).


proponuje chociazby odwiedzic watek np. "Branie oleju w avensisie"
oto link olej a uszczelniacze to nie wszystko....
  
 
Moje autko jest właśnie w trakcie takiego remontu. Chciałem zlecić również wymianę pierścieni, ale po pomiarze ciśnienia okazało się, że na I, III i IV cylindrze jest 14 atmosfer, a na II - 13,5 atm. Dlatego wymieniają tylko uszczelniacze trzonków zaworów i prowadnice. Do tego oczywiście planowanie głowicy i frezowanie gniazd. Odbiór jutro wieczorem bądź w piątek rano - zdam relację z pierwszych wrażeń


[ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2003-12-04 10:05:42 ]
  
 
skoniak jak tylko będe w domu to ci dokładnie powiem jak zanalizować silniczek corolli abyś wiedział co masz do wymiany
jest dokładny sposób krok po kroku
  
 
Witam i o uszczelniacze pytam

Mam zamiar wymienic uszczelniacze zaworow i chcialem sie spytac czy w silniku 1.6 4AFE da sie wymienic uszczelniacze bez zdejmowania glowicy bo nie wiem czy inwestowac w nowa uszczelke pod glowica. Nie jestem specem od silnikow ,wiec prosze sie nie smiac jakby co . Z gory dzieki
  
 
CzapCzap: pewnie że się da, trzeba tylko chcieć, a to nie każdy potrafi
Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-01-06 23:31:56, Perzan pisze:
pewnie że się da, trzeba tylko chcieć, a to nie każdy potrafi



Domyslam sie ,ze chodzi o zwinne paluszki ,slyszalem ,ze latwo jest o wpadniecie zaworu do cylindra . Moze powiesz cos jeszcze na co trzeba uwazac . Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-12-02 18:24:36, skoniak pisze:
czesc chyba za duzo troche mi ssa oleju Toyota 1992 1,3 (jakis litr na 1000 km). Poradzono mi, zebym sprobowal od wymiany uszczelniaczy zaworow (o ile dobrze zapamietalem - nie jestem expertem). Co o tym myslicie? Pozdrawiam Marcin S


same uszczelniacze nic nie dadza, trzeba wymienic przede wszystkim pierscienie. pozdrowienia
  
 
Mimo, że nie chcę to muszę się zgodzić z Serwisem
W poprzednim aucie (tigra z silnikiem X16XE) wciągało mi prawie 1l oleju na 1000 km. Zmiana samych uszczelniaczy g. dała (bez ściągania głowicy). Trzeba to robić kompleksowo - z pierścieniami.
Do tego robisz polerkę, frezowanie i co tam jeszcze i cieszysz się z silnika jak nowy.
  
 
Kolego zaobserwuj czy przy uruchamianiu silnika pojawia się z rurki niebieskawy dymek. Druga żecz to sprawdzić ciśnienie w cylindrach nie jest to droga operacja ale powie wiele. Sprawdź jeśli Ci się uda czy podczas ostrzejszej jazdy dymek wydobywa się z rury.Poza tym postaw rozgrzany silnik na biegu jałowym na 5-10min i dodaj gazu jeśli zadymi to uszczelniacze.
Pierścienie to osateczność bo koszty aha przy pierścieniach to raczej w odmie i filtrze POWIETRZA miał byś oliwę wtedy pierścionki a 1 literek na tyś to może być to i to

POZDRO
  
 
Kolego zaobserwuj czy przy uruchamianiu silnika pojawia się z rurki niebieskawy dymek. Druga żecz to sprawdzić ciśnienie w cylindrach nie jest to droga operacja ale powie wiele. Sprawdź jeśli Ci się uda czy podczas ostrzejszej jazdy dymek wydobywa się z rury.Poza tym postaw rozgrzany silnik na biegu jałowym na 5-10min i dodaj gazu jeśli zadymi to uszczelniacze.
Pierścienie to osateczność bo koszty aha przy pierścieniach to raczej w odmie i filtrze POWIETRZA miał byś oliwę wtedy pierścionki a 1 literek na tyś to może być to i to

POZDRO
  
 
Kafi, ile silników 4E-FE z takim problemem naprawiłes w zyciu?
  
 
Witam.

Chciałem tylko zwrócić uwagę na jeden fakt:
To wątek o 2 silnikach: 1,3 z Corolli i 1.6 4A-FE z Cariny. Obecnie problem dotyczy 4A-FE bo o silniku 1.3 była mowa 2 lata temu

Hicks - dobre

A swoja drogą to na odmę można spojrzeć. U kumpla olejem dmucha

Pozdrawiam
  
 
O D M A.... kurde Misiek jaja sobie robisz ale kumpel chyba nie ma toyoty tylko peugeota
  
 
Nie tym razem nie
No odma - odpowietrzenie silnika. Nawala mu olejem tamtędy. A że odma połączona z kolektorem dolotowym ... To nie peugeot, to ford Diesel w dodatku

No, ale cieszę się, ze zacząłeś w końcu używać emotów w ilościach nielimitowanych

Pozdrawiam
  
 
Aaaa... jesteśmy w domu.
Opel, ford gówno wort a fiat jego brat powiedz kumplowi wierszyk
  
 


Spokojnie spokojnie. Zaczyna w tym fordzie byc widoczna moja ręka ... wszyscy wiedzą co to oznacza
Swoją drogą jak patrze (i słucham/jeżdzę) na 2,3 diesel forda i mój to zdecydowanie potwierdzam wyższość technologii japońskiej ...

Na koniec podłapane z forum sierry (bo sie tam udzielam czasem ) "Nie każda morda pasuje do forda..." No moja raczej nie .. rece czasem opadają

Pozdrawiam
  
 
Tak tak każcie chłopakowi zrobić remont silnika.
Niech zostawi parę zł. w warsztacie, zrobi wszystko przecież to jakieś grosze kosztuje
Przy okazji niech sobie skrzynie zrobi będzie miał spokuj na jakiś czas.


A najlepiej niech sobie nową kupi a co tam.