Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
danielek77 Miłośnik FSO fso 125pME+LPG & Ka ... Łuków | 2003-02-23 19:55:06 Robił to ktos???Prosze o pomysły i sugestie???Chodzi mi o przód. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-02-23 20:34:21 Przód, obcinasz fabryczne sprężyny o 1, 1.5 zwoja
Tył, niewiem, mam fabryczne tak stare i tak niskie ze mi chyba nie potrzeba... |
malusi FSO1500 Gliwice | 2003-02-23 23:30:26 napisze krótko spręzyny z poldiego trucka i obciąć je o 2 zwoje nieźle trzyma na zakrętach a tył hmmm ściągnij resorki i do kowala niech wyprostuje i utwardzi i oczywiście amortyzatory nie ma dużego wyboru ale proponuje firmy Delphi DuoControl są twardsze. troche cię to będzie kosztować ale warto. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-02-24 12:21:45 POCZYTAJ STARE TEMATY!!!!!! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-02-24 15:21:17 tak chyba bedzie najlepiej! Tylko jedno pytanie po co obnizac?? Owszem wyglada fajniej, ale przy wysokim krawulcu w DFie i tak zawadzam kolankiem z wydechu... efekty widac na 1szym zdjeciu u mnie w profilu. |
CON170 MotoButy Warszawa | 2003-02-25 01:37:52 KiLeR zapomniałeś wspomnieć o spojlerku
Ja też uważam, że nie potrzeba obniżać... |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-03-14 09:00:34
coś więcej na temat tej przeróbki |
pae Fiat 125p Wrocław | 2005-03-15 08:17:04 Pas w przy dużych przechyłach przytrzymuje wachacz żeby sie zabardzo nie wychylał , daje to efekt podnoszenia koła do góry i nie odbijania autka od asfaltu , choć z mojej praktyki wynika że się nie zdażało bym z nich korzystał .
Podsumowyjąc: zgadzam się z kolegą że przeróbka DF (cięcie sprężyn + inne extemalne przeróbki) nie mają większego sensu - Nie w DF. Auto staje się powoli klasykiem i wszystkie zmiany doprowadzą do jego zajechania. Z sugestji : proponuje dobre amortyzatory (gdzieś na stronkach można znaleść "bilstain'y") i dobre oponki + szerokie felgi ,a da się DF w miarę sprawnie prowadzić. Pokusił bym się tylko o zmianę konta kół na od 0 do -0.5 i ewentualnie o podłożenie kawałka blachy pod gumy stabilizatora poprzecznego (są trzoszeczkę za luźne ) daje to naprawdę niezłe efekty. |
Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2005-03-16 08:44:21
jak dla mnie hardcore pewnie w komplecie stosowac nalezy fele 16 4x108, odwrócone i przykrecone na zwykłe śruby. no i nie zapominam o dystansach i kapciach 205 conajmniej... |