[Wymiary] i ciężar - różne - Strona 2

  szukane wyrażenia:   wymiary
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jezeli nie ma korka i jest szeroka, to bedzie ok.
  
 
To jutro muszę się rozeznać. Ale jeśli zagra to ok.
  
 
Podobne pytanie znalazlem w poscie rdt z 2003-03-18, ale nikt nie potrafil odpowiedziec na to pytanie. Moze w ciagu tych czterech lat dolaczyl do forum ktos kto zna odpowiedz...
  
 


około
65 cm długości
50 szerokości ( bez kolektora wylotowego)
70 cm wysokości

masy nie znam


  
 
masa silnika 117kg
  
 
(Dla "porządku" - kolega Loner pytał o wymiary i masę silnika od Poloneza, a wątek został sklejony z odpowiednim wcześniejszym)


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-13 15:22:21 ]
  
 
Cytat:
2007-01-13 14:30:00, nikusss pisze:
masa silnika 117kg



A moze jakies zdjecie z wazenia, albo gdybys tak mogl podac zrodlo z jakiego wziales te informacje?

Mam tu taki artykul w "motorze", moze go zacytuje.

motor Nr 21 (2762) 22-05-2006

"Kulisy polskiej motoryzacji. Zeranski diesel. Silnik wysokoprezny do poloneza

Pod koniec lat 70. XX w. wladze PRL uznaly, ze czas na "dieselizacje polskiej motoryzacji". Przyjeto, ze ciezarowki, autobusy i pojazdy dostawcze beda napedzane wylacznie dieslami, a auta osobowe i ich odmiany-jednostkami benzynowymi i wysokopreznymi. Zapomniano, ze w kraju nie produkuje sie malych diesli. Najmniejszy silnik wysokoprezny, wytwarzany w andrychowskiej "Andorii", z trudem miescil sie do Poloneza. Jego miska olejowa niemal tarla o droge, a ciezar (230kg) i niewielka moc zupelnie pozbawily Poloneza dynamiki. W tej sytuacji na przelomie 1980 i 1981 r. w OBR SO przystapiono do konstruowania wlasnego diesla, wedlug kupionej u Fiata licencji silnikow benzynowych 1.6-2.0. Zespolem inzynierow kierowal Ryszard Marczakowski. Czesci prototypowe silnika wykonano w FSO, Ursusie i FSC Lublin. Powstal zgrabny, wolnossacy silnik o pojemnosci 1995cm3, mocy 62KM przy 4400 obr./min i wadze 155kg - tylko 25kg wiekszej od polonezowskiego silnika benzynowego . Zamontowana w seryjnym Polonezie jednostka spalala srednio 7,8 l/100km, a przy stalej predkosci 90 km/godz., na piatym biegu - tylko 6,4 l/100km. Miala jednak wade - latwo sie przegrzewala. Te wade usunieto w prototypie II generacji, zbudowanym w 1983 r. Mimo ze byl dluzszy o 21 mm, jego ciezar udalo sie zmniejszyc o 5kg. Polonez z nowszym dieslem osiagal predkosc 135 km/h. Troche malo, nawet jak na wolnossaca jednostke, ale przewidywano wersje turbo. Nigdy jednak do tego nie doszlo. Skonczylo sie na prototypach. Od poczatku do konca produkcji Polonezow diesle do nich importowano.

Zbigniew D. Skoczek "

Wynikaloby z tego, ze silnik wazy 130kg jednak znow nie wiadomo jak byl wazony (z osprzetem i olejem, czy bez).
  
 
Koledzy potrzebuje pomocy! Czy ktoś z was dysponuje wymiarami wielowypustu w kierownicy (21 nacięć). Chodzi o dokładne wymiary milimetrowe niezbędne do ustawienia obrabiarki. Będę wdzięczny za wszelką okazaną pomoc. Pozdrawiam Bondi
  
 
W kierownicy to ciężko jest zmierzyć. Wiem jakie są wymiary wielowypustu na wałku. Średnica zewnętrzna 17,3mm, średnica w zagłębieniach 16mm, a długość 12,3mm.
  
 
Ma ktoś wymiary tzn średnicę piasty (w miejscu otworu centrującego na felgę) na przód do Caro 95 rok i na tył do Argenty? przód to chyba 56mm ale nie wiem czy tył od Argenty to samo bo mam most od niej.
  
 
obstawiam 58,5 w poldku

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Witam, pilnie potrzebuję znać wymiar zaznaczony na rysunku poniżej. Może ktoś ma akurat zdjęte koło i mógłby zmierzyć bo zamierzam kupic felgi ale nie wiem czy nie będą wadziły z przodu o sprężyne. Sprawa jest bardzo pilna. Z góry dzięki z pomoc.



Felgi jakie chce założyć to 14' 8J Et 15
  
 
Już to zmierzyłem - od miejsca na które idzie felga do sprężyny jest około 14cm.

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2008-12-20 17:17:23 ]