Hamulce tylne - Jak odpowietrzać

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W związku z tym że mam zapowietrzone hamulce w ładzie postanowiłem je odpowietrzyć. Mowa tu o modelu 2105. Niestety po podpompowaniu pedałem hamulca i odkręceniu pierwszego odpowietrznika okazało się że płyn nie strzyka tylko się sączy bardzo leniwie a pedał hamulca nie opadał. Co może być tego przyczyną. Odpowietrzanie rozpocząłem od lewej strony potem prawej, czy to poprawny sposób ?
  
 
Wymień wężyki gumowe.
  
 
Co sugierujesz? Jak ewentualnie sprawdzić cały układ od pompy aż do wężyków żeby wyeliminować lub potwierdzić jakąś usterkę ?
  
 
Ogólnie było już o tym z milion razy pisane na forum, wystarczy poszukać. Ale w skrócie, wymień wężyki, bo są napuchnięte.
  
 
Masz na myśli wszystkie wężyki czy tylko ten tylny. Przednie są świeżo po wymianie, tak samo jak pompa i z przednich strzyka dobrze.
  
 
W takim razie tylko ten jeden tylny który idzie z budy do mostu.
  
 
Ok, powiedzcie gdzie kupić nowy przewód. Przeglądam allegro ale wszystko używane albo ze starych zapasów magazynowych.
  
 
w jacarsie przewod
  
 
mam w Chełmie takie wężyk, oryginał Balakovo, BRT
10 zł + wysyłka.
Świeży, w połowie 2014 wyprodukowany i kupiony.
  
 
A ja mam inne pytanko łada jak stoi po nocce chce gdzieś jechać wsiadam jadę ale jak przyjdzie mi hamować to jest tak że nacisnę lekko pedał hamulca i w momencie łapie prawe tylne koło i blokuje ale po jakimś czasie jazdy jest coraz lepiej z hamowaniem ale i tak zawsze lapie prawe tylne kolo najmocniej i najwcześniej. Bębna nie mam jak zdjąć bo ktoś obrobił śrubki macie sposób ?? Może zapowietrzone czy coś ??
  
 

zdejmuj bęben i patrz..
a co ci śrubki, nabij mniejsza nasadkę na obrobioną śrubkę.
  
 
I tu sie pojawia słowo nasadke hehe Coś się wymyśli
  
 

jak nie masz nasadki to przyspawaj kawał płaskownika swoim podrecznym mig-magiem
  
 
Bosze. Bierzesz młotek, walisz że dwa razy w śrube z boku. Śruba się wygina, z powrotem ją prostujesz i bez problemu odkręcasz płaską 12.
  
 
A ze po dłuższym postoju najpierw łapie tył to normalne - przednie tarcze muszą się oczyścić. Nie normalne jest jedynie to ze prawe łapie mocniej niż lewe. Zapewne zapieczony cylinderek, jak już poradzisz sobie ze zdjęciem bębna i obejrzysz bebechy wewnątrz to sprawa się wyjaśni.
  
 
Przy okazji klocki z przodu wymienię bo już sie kończą ale bd musiał odpowietrzniki kupić bo to też bd zabawa z odkręceniem obrobiony do zera