Przyspieszenie yaris 1.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos badal przyspieszenia swojego yarisa np elastycznosc czy cos?
  
 
A ty badałeś?
Jak tak to podaj czasy,tak mnie ciekawi ta elastyczność na piątce od 80-120 i na czwórce od 60 - 100km/h , a do setki też mierzyłeś?
  
 
do setki od 13-13-5 tu czasami wiesz zalezy od tago jak sie uda

80-100 5,9 na 4 b
60 -100 13 na 4 b

na 5 nie sprawdzam bo przysp na 5 jest malo wazne

pozdrawiam
  
 
heh Yaris D4D po boxie:
na 4. biegu 60-100: 5.2s
na 5. biegu 80-120: 7.5s
0-100km/h 8.6 s
a 1.0 możesz śmiało wykrecić 11, paru użytkowników już tyle wykręciło podstawa to dobry start i zmiana biegu z dokładnością do 200obr./min, no ale silnik silnikowi nierówny


[ wiadomość edytowana przez: CarinaGTI dnia 2005-04-10 15:28:24 ]
  
 
diesel zawsze bedzie elastyczniejszy a co do tych 11sek u innych to bym sie klocil

ps. tez bym chcial diesela yariska jest zaje fajny
  
 
na kołach 13-kach wyciagałem koło 12!!!!!!

ale to przeciez oszustwo
  
 
Cytat:
2005-04-10 15:31:04, przemkuu pisze:
diesel zawsze bedzie elastyczniejszy a co do tych 11sek u innych to bym sie klocil ps. tez bym chcial diesela yariska jest zaje fajny


np. crit i bigman z tego co sobie przypominam - to odnośnie 1.0
  
 
wspominałes coś o dokładnosci do 200 rpm przy zmianie biegow czyli do ilu mam go krecic na poszczegolnych biegach

ja zawsze tak prawie do odciecia zmienialem chyba ze jest jakas technika przyspieszania

narazie sie nie orientuje!!

ps ale dałem z ta supremą niewiedzialem ze takie poruszenie bedzie, ale ok cos sie przynamniej dzialo hehhehe
  
 
swoim 1.3 na 16" kołach wyciągnąlem 10 ale do 60 MPH, na 14" schodzi więc grubo poniżej 10 sek
1.0 da się zejść do 11-12 sek pytanie tylko jaki kierowca no i ciężar auta bo w przypadku tak małych mocy ma ono ogromne znaczenie
  
 
Cytat:
2005-04-08 22:35:22, przemkuu pisze:
czy ktos badal przyspieszenia swojego yarisa np elastycznosc czy cos?

ja badałem przyspieszenie 0-100km/h

mam yarisa 1.0 z pierwszego wypustu francuskiego a właściwie przejściówkę japonia-francja:

masa auta i rpm są od czapy ale to nie ma znaczenia - nie chciało mi się wpisywać - zmiana biegów i tak następowała przy 6100rpm a ruszałem z 2200rpm

tabelka i wykresy

po odciążeniu o ok. 100kg można zejść do 10.6 ale wtedy auto się nie nadaje do jazdy na codzień bo jest zalekkie i tył bardzo mocno skacze



[ wiadomość edytowana przez: bigman dnia 2005-04-11 13:35:58 ]
  
 
bigman zapozyczylbys ten programik w zamian moge dac ci car test tez fajny choc starszy bajerow ma wiele!!!!!

kiedys jak sie wkorze to powykrecam wszystko w baku gora 2 litry benz i moze wyzyluje jakie 11 sek
  
 
Cytat:
2005-04-16 22:37:22, przemkuu pisze:
bigman zapozyczylbys ten programik w zamian moge dac ci car test tez fajny choc starszy bajerow ma wiele!!!!!

samym programem nic nie ździałasz - potrzebne jest urządzenie pomiarowe
  
 
myslalem ze to sam program jakis a tu wyzsza szkola jazdy!!!!!!!!

pozdrawiam