Czas na 100 jak mierzycie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie jak mierzycie samemu czas na 100 ?? zeby było jak najbardziej wiarygodne bez zbednej wagi pasazera
  
 
Jak to Jak ?? W lewej rece trzymasz stoper i kierownice (da sie tak zrobic) ustawiasz sie na prostej bez ruchu innych samochodow sprzeglo gaz bieg, puszczasz sprzeglo i wciskasz start przekladasz prawa reka biegi, caly czas patrzysz na droge i licznik, gdy masz 100 wciskasz stop i finito. Chyba najlepszy sposob na zmierzenie czasu od 0-100 bez dodatkowego obciazenia (he he no chyba ze wezmiesz ze soba dzieciaka co ma jakies 30kg i zna sie na stoperze) a jak zalezy ci na lepszych osiagach to przyspieszaj z mala iloscia paliwa bo ono tez ma wage i najlepiej bujac sie z gorki Pozdro
  
 
od mierzenia mam gtecha który nie ma zwłoki ręcznej tak jak w przypadku stopera i nie liczy na podstawie licznika który i tak przekłamuje
  
 
ja nie wiem, jak to zrobić... trzeba by na jakąś obwodnicę lub autostradę wyjechać, bo tylko tam można przekroczyć 90 km/h... ale ruszyć tam z miejsca? no nie wiem... takie rzeczy, jak zmierzenie czasu na 100 jest chyba nie możliwe...

a z jaką dokładnością chciałby kolega zmierzyć, do 0.01 sekundy? czy wystaczy do 1 sekundy?

  
 
pozycz od kogos g-tech pro. To taki urzadzaonko co od szyby przyklejasz, ustawiasz mu poziom i ono liczy przysp wedlug przeciazenia. Tez nie jest super dokladne ale napewno bardziej niz licznik i stoper. Tyle ze liczy w mph czyli masz od 0 do 96. Do tego mozesz od razu na 1/4 mili obliczyc.
  
 
mi tam zonka liczy i zawsze jakos duzoi mi wychodzi .teraz mam nowe bardziej opływowe lusterka to moze czas bedzie lepszy na lpg mam 15 sekund dddduzzzzzzoooooooo
  
 
Cytat:
2005-09-09 22:06:09, eres pisze:
od mierzenia mam gtecha który nie ma zwłoki ręcznej tak jak w przypadku stopera i nie liczy na podstawie licznika który i tak przekłamuje


śmieszą mnie te sposoby
zgadzam się w 100 % i dodam jeszcze kąt patrzenia na ten licznik przeciez z każdego innego kąta będziesz widzial prędzej lub później tą "100-tkę" D
  
 
A co z biegami?
Do jakiej predkości obrotowej ciągnąć na poszczególnych biegach?
  
 
Stary... poczytaj sobie wykresy mocy i momentu i potestuj...
  
 
najlepiej do przekrecenia silnika, wtedy masz pewnosc ze lepiej nie dalo rady pociagnac i pojechales na maxa...
  
 
ja bym zrobil tak : jeden do odciecia i na odcieciu z 15 sekund dwojka to samo i na 3 masz sto

hehe domowymi sposobami to mi w poldku wyszlo 4 sekundy
  
 
Cytat:
2005-09-14 15:29:28, Voy pisze:
hehe domowymi sposobami to mi w poldku wyszlo 4 sekundy



od 95 do 100km/h
  
 
Wielkie dzięki!
Wiedziałem że na Was można liczyć!

  
 
Jedz na zawody 1/4.Maja profi sprzęt.start 30 zł.
  
 
hm... a gdzie znaleźć można te wykresy momentu i prędkości?
najwiarygodniejsze dla autka byłoby na chamownię pojechać, ale tak, coby się zorientować... może ktoś coś ma?
  
 
na 100 to g-tech..
  
 
mi na G-Techu wyszlo 13,4 w dwie osoby. Czas mierzony tylko raz na oparach . Koni wyszlo odziwo w 90KM tylko G-Tech pokazuje chyba kW 60 cos. Moj to taczka jakich malo jak na 1.6

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Witam, a ja swoim Escorcikem 16, 16v CLX od 0 do 100. ze Stoperkiem w reku w 2 osoby udalo mi sie uzyskac czas 9,6...
Pozdrawiam ...

  
 
Cytat:
2005-10-22 01:09:02, kolekk pisze:
Witam, a ja swoim Escorcikem 16, 16v CLX od 0 do 100. ze Stoperkiem w reku w 2 osoby udalo mi sie uzyskac czas 9,6... Pozdrawiam ...


i uważasz to za realny rzeczywisty czas???
  
 
Cytat:
2005-10-22 01:09:02, kolekk pisze:
Witam, a ja swoim Escorcikem 16, 16v CLX od 0 do 100. ze Stoperkiem w reku w 2 osoby udalo mi sie uzyskac czas 9,6... Pozdrawiam ...



hihihi... to taki jak BMW E36 coupe 2.0 150 KM