Wspomaganie w 125p - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolumna kierownicza w argencie ma ten sam wieloklin co polonez.
Walek kierowniczy wspomagania od argenty rozni sie tym od polonezowskiego ze jest dluzszy i nie spasuje do polda- potrzebny jest lacznik polonezowski od ZF. Wałek od argenty pasuje za to do kanta ze wspomaganiem z argenty. Kolumna kierownicza od argenty ma tez krotszy walek niz polonezowska i troche inne mocowanie w kolumnie
  
 
a jak jest ze wspomaganiem w poldorowerze?
A raczej - fiacie z silnikiem rovera

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-08-27 23:52:12 ]
  
 
Fabryczne wspomaganie w poldorowerze to rzadkość.
Co do rzeźb, to polecam: ten temat.
Poza montażem pompy reszta pewnie podobnie jak przy montażu wspomy we fiacie z OHV.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2008-08-28 00:12:05 ]
  
 
No wlasnie jezeli chodzi o Poldolota z 1.4 to ja takiego mialem plusa i tez sobie zalozylem wspomagonie. Pompa byla od zwyklego Poldka GSI przezucona na druga strone zostalo dorobione kolo pasowe drugie zpasowane z pierwszym i dzialalo przewody cisnieniowe od Alfy i do przodu a pozniej wspanialy silnik ROVERA kaput i poldolot pa
  
 
A jezeli chodzi o 125 to tez da sie ogarnac temat