[Corolla E9] Doradzcie!!! - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

No wiec modow z nia nie bedzie. Moze jak Bog da zaloze kiedys amerykanskie lampy na tyl i pozycje na przod. Auto nie hulalo w zimie nigdy, konieczne wiec jest porzadne bitexowanie i zalozenie zakoli, coby nie nadrobila teraz korodujac na potege. Generalni autem tym ma jezdzic moja druga polowa, a ona nie jest juz taka skora do rzezbingu
  
 
W sumie to bardzo się cieszę, iż nie planujesz tuningu
W sumie to sedana da się jakoś z SENSEM stuningować bo wiem, ze można z bezsensem są tacy co potrafią WSZYSTKO zepsuć
Takie małe smaczki w postaci lamp, alusków - jak najbardziej mile widziane
  
 
Nie no jak na E9 to ładnie wygląda Fajna maszynka.
Nie będe się rozpisywał co powinno być pod maską

A co do rudej to w tym aucie pasowałoby zapryskać odpowiednim środkiem spody drzwi od wewnątrz, ranty tylnych błotników i progi, wtedy będzie pewność że ruda długo się jeszcze nie pojawi Koszt niewielki a opłaci się napewno



A co do modów........ ja bym tu widział glebę, szpojlery i te inne bajery


















żartowałem



ps. kondycji tego serducha to Misiek by pewnie pozazdrościł
  
 
KOCHAM diesla w E9 - moim zdaniem to jeden z najlepszych diesli jakie wyszły Toyocie Sama chętnie jeździłabym E9 Liftback w dieslu
Łukasz mam do Ciebie potem kilka pytań odnośnie rudej, mam mały problem z drzwiami, założę wątek na forum tylko zrobię zdjęcia
  
 
Stuknelo juz 1500 km. i I stuknal sie tez klosz pozycji

I smieszno i straszno. Upal potrafi czlowieka otumanic. Na szczescie to nie ja
  
 
Witam!!!

Wyciagnalem niedawno e9 z garazu na przejazdzke. Pomimo przejechania kilkudziesieciu kilometrow auto bardzo slabo sie nagrzalo, zarowno silnik, jak i ogrzewanie wnetrza. Czy one tak maja?
Robilem rozeznaie wsrod kilku uzytkownikow dziewiatek i odpowiedzi sa rozne.
  
 
Raczej tak nie mają. Sprawdziłeś ilość płynu w chłodnicy?
Prawdopodobnie termostat do wymiany. Było chyba trochę o termostatach na forum.
Najłatwiej sprawdzić czy po odpaleniu zimnego silnika gumowy wąż pomiędzy silnikiem a chłodnicą będzie się od razu nagrzewał. Jeśli tak to termostat ciągle jest otwarty i nie zamyka obiegu cieczy chłodzącej.
  
 
ano nie mają... ja po odpaleniu zimnego motoru po jakiś 4-5 km ( wyjazd do poznańskiej ... ) łapie temperaturę...
  
 
Cytat:
2007-12-28 16:42:23, mazur pisze:
ano nie mają... ja po odpaleniu zimnego motoru po jakiś 4-5 km ( wyjazd do poznańskiej ... ) łapie temperaturę...


Dokładnie. Jestem ciekawa jak ze wskazówką temperatury, do jakiej wysokości się podnosi. Stawiam na termostat, miałam podobne objawy jak mój był walnięty.
  
 
Cytat:
Pomimo przejechania kilkudziesieciu kilometrow auto bardzo slabo sie nagrzalo, zarowno silnik, jak i ogrzewanie wnetrza.



Ja miałem to w swoim inny model wprawdzie ale o grzaniu w zime można było zapomnieć , po przejechaniu 8 km się nagrzewał a potem na trasie znów było zimno albo wchodziły wysokie obroty co było bez sensu.
Nikt nie potrafił mi pomóc co najwyżej jakieś porady że termostat trzeba wymienić albo chłodnice zakryć przed zimnem. Jednym słowem lipa i zimno )
Ostatnio trafiłem na mechanika z prawdziwego zdarzenia właściwie wyszło przypadkowo przy odbiorze samochodu spytałem się go czy mozna coś z tym zrobić. Wyjął klucz odkręcił jedną srubke i jak ręka odjął, teraz cieplutko jest już po 3 km i nie spada temperatura. Toyoty chyba tak mają taki bajer ale to już trzeba w tym siedzieć żeby wiedzieć) Pozdro.
  
 
Witam!!!

No i pojawil sie nastepny klopot!

Z pompy wtryskowej (tam gdzie wchodza/wychodza przewody paliwowe)(wszystkie jakie sie da) nastapily wycieki paliwa. Pompa jest wilgotna i smierdzi ropa przy wlaczonym nawiewie. Co z tym fantem zrobic, oprocz tego ze czeka mnie wizyta w warsztacie?

Czy sa jakies zestawy regeneracyjne (uszczelki itp.? )

pozdr
  
 
A nie leci przypadkiem spod ośki cięgna gazu?

Pzdr
  
 
No wlasnie sika [poci sie] z kazdego miejsca gdzie wchodzi/wychodzi jakis waz [ kolega nazwal to, ze cieknie "sekcjami" ]
  
 
Heja!
Jak na mój gust to musisz porządnie wytrzeć pompę i wszystko w koło,
później odpalić silnik i popatrzeć dokładnie skąd cieknie (nie wiem jak mocno leci, czy sika czy sie poci?). Nie chce mi sie wierzyć żeby nagle ze wszystkich sekcji zaczęło lecieć. Często jest tak, że z pod którejś rurki sie poci i albo uda się ją dokręcić albo wymienić - no jest jeszcze możliwość podłożenia pod nią podkładki.
Chyba że jest gorzej i nie leci z sekcji tylko z pod korpusu :/ - wtedy raczej warsztat.
  
 
kolega mech82 dobrze radzi ,sprubój ją troche przetrzec i porozglądaj sie co i jak ,pompe można uszczelnić i będzie dobrze a co do auta to wiesz E9 to jest auto kulktowe i napewno zasługuje na dobre traktowanie jestem tez pewien że Ci podziękuje .
  
 
Bylem jakis czas temu w warsztacie, macher powiedzial ze uszczelnienie calej pompy to koszt 850 PLN. Duzo, ale autko na to zasluguje
  
 
Jak ktoś ma Toyote corolle 1,6 4AF i miał problemy z odpalaniem zimnego silnika a jakoś sobię poradził to proszę o pomoc!
  
 
850 zł to faktycznie sporo u nas jest taki macher od pomp a jest dobry to zawolał za uszczelnienie pompy do Y10/2.0.diesel 400 zł i dał roczną gwarancje .pozdrawiam.
  
 
  
 
KLIK!!!