...zaprezentowanym zaledwie kilka tygodni temu podczas Tokyo Motor Show. (Zdjęcia i informacje dotyczące debiutu konceptu EV-STER można znaleźć na naszym fotoblogu).
Model pokazany w stolicy Japonii posiadał w pełni elektryczny napęd z baterią litowo-jonową 10 kWh. Oddawał do dyspozycji kierowcy moc 78 KM i mógł się rozpędzić maksymalnie do 160 km/h.
Okazuje się jednak, że produkcyjna wersja EV-STERa będzie najprawdopodobniej korzystać z tradycyjnego silnika benzynowego. Tak przynajmniej sugerował pan Ito w rozmowie z dziennikarzem Auto Motor Sport. Nie jest jednak jasne, czy model z napędem benzynowym będzie jednym z wariantów produkcyjnej wersji EV-STERa, czy też wariantem jedynym. Całkiem prawdopodobne wydaje się, że produkcyjny EV-STER otrzyma napęd hybrydowy, złożony z silnika spalinowego i elektrycznego.
W oczekiwaniu na więcej szczegółów pozostaje nam jeszcze raz obejrzeć sobie pojazd koncepcyjny: