Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[-OMEN-] Styling mojego auta - Strona 16

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 30 31 32 33
 Autor 
 2005-04-04 19:57:44

Cytat:
2005-04-04 19:56:12, -OMEN- pisze:
A ja nie polecam, można zajechać się na śmierć...



No i tej szmatki szkoda

-----------------
#765
2008-03-05 21:17
  
 
 2005-04-04 19:56:12

Cytat:
Co do wiertarki czy kątówki to nie polecam...

Zbyt wysokie obroty i można bardzo łatwo przypalic lub całkowicie zerwać lakier (znam to z autopsji)



kozik - dlatego napisałem wyraźnie że musi to być szlifierka z regulowanymi obrotami, a obroty należy ustawić nie za wysokie.
Operacja w tym wypadku jest bezpieczna.

Cytat:
a jeśli ktoś nie ma dostępu to raczej proponowałbym miękką szmatke i ręke



A ja nie polecam, można zajechać się na śmierć.

Jeszcze jedno, co do pasty polerskiej to najlepiej jak będzie to taka o konsystencji mleczka a nie taka twarda przypominająca zeschniętą pastę do butów. Bo są różne.

-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2005-04-04 19:48:03

Cytat:
2005-04-04 19:31:11, -OMEN- pisze:
Cioska - bardzo się cieszę że ci się podoba. Co do listew bocznych to w tym wątku opisałem jak je śiągnąć: LISTWY Dodam tylko. Żadnych opalarek do usuwania kleju. Klej i resztki taśmy najlepiej spolerować. Potrzebna do tego jest pasta polerska i taki krążek polerski, który jest zrobiony z jakiejś gąbki. Krążek jest przeznaczony do maszyny tzn. do szlifierki kątowej. Warunek podstawowy to taki że szlifierka kątowa czyli potocznie flex, musi mieć regulowane obroty. Używamy nie za szybkich obrotów przy polerce. Nie wiem czy są takie krążki na wiertarkę (podejrzewam że tak) bo wiadomo że wiertarkę łatwiej załatwić. Ale podobno wiertatką znacznie mniej wygodnie się poleruje. Zaletą tego sposobu jest to że operacja jest całkowicie bezpieczna dla auta a w przypadku opalarki nieuważne stosowanie może różnie się skończyć. Na dodatek lakier w miejscu po listwach po polerce ładnie się świeci. Uwaga przy odklejaniu listew na malowanych samochodach. Różnie z tym jest. W razie jakiś niejasności , pytaj .



Dzięki za pomoc W razie czego, będę pytał. A przyklejanie listew... To mi nie grozi, jak już ją odkleję, to na dobre

-----------------
#765
2008-03-05 21:17
  
 
 2005-04-04 19:43:02

Co do wiertarki czy kątówki to nie polecam...

Zbyt wysokie obroty i można bardzo łatwo przypalic lub całkowicie zerwać lakier (znam to z autopsji)

DO polerowania najlepiej użyc oczywiście polerki oscylacyjnej gdyż na ona ok 800-900 obr/min a jeśli ktoś nie ma dostępu to raczej proponowałbym miękką szmatke i ręke

-----------------
FEFK #766
2014-02-21 09:37
  
 
 2005-04-04 19:36:26

Kurcze, szkoda że postów na tym forum nie można edytować. Piszę po dwa pod rząd bo mam sklerozę.

Uwaga. Jeśli ktoś robi to w drugą stronę i np. maluje samochód lub jakiś element i ma zamiar naklejać listwy to nie wolno robić tego wcześniej niż około miesiąca po malowaniu.


-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2005-04-04 19:31:11

Cytat:
No OMEN, zmiany są jak najbardziej pozytywne. Kolor i felgi rzeczywiście masz śliczne Powiedz mi tylko jak usunąłeś listwy? Też planuję usunąć, ale nie wiem jak będzie z resztkami kleju na karoserii Czym Ty to usuwałeś?



Cioska - bardzo się cieszę że ci się podoba.
Co do listew bocznych to w tym wątku opisałem jak je śiągnąć:
LISTWY

Dodam tylko. Żadnych opalarek do usuwania kleju.
Klej i resztki taśmy najlepiej spolerować.
Potrzebna do tego jest pasta polerska i taki krążek polerski, który jest zrobiony z jakiejś gąbki.
Krążek jest przeznaczony do maszyny tzn. do szlifierki kątowej. Warunek podstawowy to taki że szlifierka kątowa czyli potocznie flex, musi mieć regulowane obroty. Używamy nie za szybkich obrotów przy polerce.
Nie wiem czy są takie krążki na wiertarkę (podejrzewam że tak) bo wiadomo że wiertarkę łatwiej załatwić. Ale podobno wiertatką znacznie mniej wygodnie się poleruje.
Zaletą tego sposobu jest to że operacja jest całkowicie bezpieczna dla auta a w przypadku opalarki nieuważne stosowanie może różnie się skończyć.
Na dodatek lakier w miejscu po listwach po polerce ładnie się świeci.
Uwaga przy odklejaniu listew na malowanych samochodach. Różnie z tym jest.

W razie jakiś niejasności , pytaj .

-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2005-04-04 19:06:05

No OMEN, zmiany są jak najbardziej pozytywne. Kolor i felgi rzeczywiście masz śliczne Powiedz mi tylko jak usunąłeś listwy? Też planuję usunąć, ale nie wiem jak będzie z resztkami kleju na karoserii Czym Ty to usuwałeś?

-----------------
#765
2008-03-05 21:17
  
 
 2005-04-04 15:24:42

mnie sie bardzo aluski podobają ale z glebą było by duuuużo lepiej

-----------------
Escort Useless
(Padalec)

cabrio team #002

nie kupuje sie aut na "F" - i znowu kupiłem hehe
2024-01-05 16:23
  
 
 2005-04-04 14:54:05

Seba jestem zainteresowany. Poszło na priv.

-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2005-04-04 01:33:05

bardzo fajnie, i felgi tez ladne
ogolnie very good

-----------------
.:ProMadnessTeam:. => jesteśmy pie(R)doloną elita!
jeszcze będzie czas - siła w nas!

"Monster Piwnica". All Rights Reserved.

picture me rollin'

USER # 853
 
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 30 31 32 33
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM