...że to nie wystarczyło Niemcom, ponieważ właśnie zaprezentowali plany jeszcze potężniejszej maszyny. Nosi nazwę RSC SuperRaprot CF i ma rozwijać niewiarygodną moc 2800 koni mechanicznych.
Ma jej dostarczać 5,2-litrowy silnik z ośmioma rotorami i trzema wtryskiwaczami przypadającymi na każdy z nich oraz suchą miską olejową, systemem zarządzania silnikiem E-Tec i dwoma konwerterami katalitycznymi. Rotary Supercars dodało do tego hojną ręką układ zasysania wymuszonego z czterema turbosprężarkami i intercooler woda/powietrze. Maksymalny moment tej jednostki napędowej to 3500 Nm.
Oficjalne dane dotyczące osiągów modelu SuperRaptor CF brzmią fantastycznie: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 0,9 sekundy (tak mniej niż jedna sekunda!), a od 0 do 600 km/h (czy ktoś w ogóle stosuje taki zakres?) w 7 sekund. Szczerze mówiąc uważamy, że brzmi to aż nazbyt dobrze, żeby mogło się sprawdzić w pojeździe dopuszczonym do ruchu drogowego.
Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mieli okazję przekonać się, czy buńczuczne zapowiedzi Rotary Supercars znajdą potwierdzenie w praktyce, a na razie pozostaje nam obejrzenie zdjęcia-teasera nowego modelu.