Inżynierzy z BMW M GmbH muszą być bardzo dumni z najmniejszego modelu noszącego plakietkę M – serii 1 M Coupe, które dzięki 6-cylindrowemu silnikowi z TwinPower Turbo i wtryskiem bezpośrednim może się pochwalić 340 KM mocy. Niemieccy tunerzy z Manhart Racing Company postanowili jednak wycisnąć jeszcze co nieco z tego pojazdu. Swoje dzieło nazwali Manhart MH1 Biturbo.
Manhart MH1 Biturbo rozwija moc aż 415 KM, a specjaliści z Manhart Racing zadbali, by wszyscy dobrze słyszeli, jaka bestia kryje się pod maską – wymienili układ wydechowy na specjalny, sportowy o bardzo agresywnym brzmieniu.
Poza tym BMW serii 1 M Coupe otrzymało nowe zawieszenie typu coil over stworzone w warsztatach Manhart Racing oraz zestaw nowych, 20-calowych felg Concave One, na których zamontowano opony Continental Sport.
Nadwozie zyskało wykonany ręcznie splitter przedni i dyfuzor wbudowany w tylną część, oba wykonane z włókna węglowego. Karbonowe są także obudowy lusterek bocznych.
We wnętrzu standardowe fotele wymieniono fotele sportowe z przodu i pokryte alcantarą z tyłu – tapicerkę ozdobiono czerwonymi szwami.