Najmniejszy i najtańszy model BMW to kompaktowe auto oznaczone cyfrą 1. Pięciodrzwiowy hatchback zadebiutował na rynku w 2004 roku. Utrzymano go w stylistyce charakterystycznej dla BMW 3. Jest jedynym samochodem w swojej klasie wyposażonym w wbudowany podłużnie silnik i napęd na tylne koła.
W 2007 roku "jedynka" przechodzi modernizację w postaci ulepszonego wnętrza i oferty silnikowej oraz delikatnych zmian w wyglądzie reflektorów i zderzaków. Rok 2007 to także rok premiery trzydrzwiowej wersji sport hatch.
W 2011 roku koncern BMW wprowadza na rynek drugą generację Serii 1.
Pionier radości z jazdy w segmencie kompaktowych samochodów premium wkracza z czwartą generacją modelu. Dzięki dynamicznej stylistyce, zupełnie nowej ofercie napędów oraz istotnie ...
czytaj dalej
Z końcem września w salonach BMW w Polsce zadebiutuje nowe BMW serii 1. W III generacji popularnego kompaktu klasy premium po raz pierwszy została zastosowana...
czytaj dalejNowe BMW serii 1 wyznacza początek nowej ery. W trzeciej generacji tego udanego kompaktu klasy premium zastosowano po raz pierwszy nowoczesną konstrukcję BMW z napędem na przednie ...
czytaj dalejRynek samochodów luksusowych stale się rozwija. Ostatnie dane pokazują, że od stycznia do września z polskich salonów sprzedaży wyjechało o 31 proc. więcej modeli tego segmentu, ...
czytaj dalejPremiera najmocniejszego silnika wysokoprężnego, jaki kiedykolwiek zamontowano w seryjnym modelu BMW oraz wprowadzenie trzech modeli BMW iPerformance latem 2016 r. jeszcze ...
czytaj dalejOd lipca 2016 r. zmiana generacji jednostek napędowych umożliwi samochodom BMW M Performance serii 1 i serii 2 jeszcze mocniejsze podkreślenie ich wybitnie sportowego charakteru. ...
czytaj dalej