Edo Competition zaprezentowało już swój pakiet poprawek aerodynamiki i mocy dla Panamery Turbo. Kolejnym krokiem była zabawa z 400 końmi mechanicznymi Porsche Panamery S. Specjaliści z Edo Competition zamienili Porsche w pojazd z piekła rodem, “podkręcając” fabryczny silnik V8 z wtryskiem bezpośrednim z 400 KM (294 kW) do 465 koni mechanicznych (342 kW) mocy. Dzięki temu Panamera przyspiesza z miejsca do 100 km/h w 4,6 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
Silnik: Jazda Porsche Panamerą to całkiem przyjemne doznanie. Jednak “Hellboy” podnosi emocje na całkiem nowy poziom. Składa się na to moc zwiększona do wspomnianych już 465 KM, maksymalny moment obrotowy 550 Nm i dużo większa “zrywność” silnika. Nowy, samoregulujący układ wydechowy ze stali nierdzewnej z zaworami motylkowymi został wyposażony w wyczynowe konwertery katalityczne i nowe tłumiki. Układ ten jest o 35 kg lżejszy w porównaniu z wersją fabryczną. Wymieniono także dwie podwójne końcówki rur wydechowych – te nowe wykonano z walcowanego aluminium i pokryto powłoką ceramiczną, przez co idealnie komponują się z nowym fartuchem tylnym z włókna węglowego. Ostatnią zmianą wpływającą na moc silnika było przeprogramowanie jego jednostki kontrolnej i zamontowanie zestawu wysokoprzepływowych filtrów powietrza.
Aerodynamika: Z nowym fartuchem przednim z włókna węglowego zintegrowano światła do jazdy dziennej. Wyposażono go także w powiększone wloty powietrza zapewniające lepsze chłodzenie silnika. Dokładka z włókna węglowego w dolnej części przedniego zderzaka zwiększa docisk, a eleganckie fartuchy boczne uatrakcyjniają wygląd pojazdu z profilu. Nowy, karbonowy fartuch tylny z dyfuzorem i “płetwami”, nowe lusterka boczne i otwory wentylacyjne na błotnikach poprawiają aerodynamikę i wizualną atrakcyjność auta. Całość uzupełnia spojler typu “kaczy ogon” (ducktail spoiler) nawiązujący do legendarnej Carrery RS, który zastąpił klasyczne, tylne skrzydło.
Zawieszenie: Dużo mocy stawia dodatkowe wymagania przed oponami. By poprawić trakcję i ułatwić kierowcy panowanie nad samochodem, specjaliści z edo competition zamontowali opony 265/35 ZR 21 z przodu i 305/30 ZR 21 z tyłu. Do tego 21-calowe felgi z lekkich stopów. Elektroniczny moduł pozwala obniżyć zawieszenie o 30 mm.
Wnętrze: We wnętrzu Hellboy’a znalazły się: nowa kierownica, nowa konsola środkowa i obudowa dźwigni zmiany biegów, nowe pedały gazu, hamulca i sprzęgła oraz fotele obite skórą.