W lutym BMW wprowadziło na rynek najnowszą odsłonę serii 3. Bawarski tuner AC Schnitzer szybko zakręcił się wokół niej i podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie pokaże swoją interpretację nowej „trójki”.
Specjaliści z Aachen przede wszystkim postawili na „konkrety”. Dzięki specjalnej jednostce kontrolnej silnika moc BMW 328i wzrosła do 295 KM/2217 kW, a maksymalny moment obrotowy do 410 Nm. Niestety Niemcy nie pokusili się o zdjęcie blokady prędkości, więc zmodyfikowane BMW nadal rozpędza się „tylko” do 250 km/h.
Wygląd powinien odpowiadać osiągom, dlatego limuzyna otrzymała nowe, podwójne, chromowane końcówki rur wydechowych „Racing” (a przy okazji także sportowy tłumik) oraz zestaw obręczy Type VIII BiColor, dostępny w trzech wariantach – o średnicy 18, 19 i 20 cali. Nabywcy będą mogli również wybrać felgi Type IV, Type VI lub Type VIII o średnicy 18 i 20 cali.
Nadwozie udoskonalono dodając nowy spojler przedni, nową, chromowaną atrapę chłodnicy, spojler dachowy, tylny spojler i poszerzony fartuch tylny. We wnętrzu AC Schnitzer zastosował aluminiową pokrywę na obudowę systemu „i-Drive”, aluminiową dźwignię hamulca ręcznego „Black Line”, aluminiowe nakładki na pedały gazu, hamulca i sprzęgła oraz welurowe dywaniki.
AC Schnitzer wymienił także zawieszenie na własny produkt, dzięki któremu można obniżyć nadwozie.