Ekspozycja marki Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu będzie skupiać się wokół koncepcji „personalizacji”. Producent pragnie bowiem zaoferować swoim klientom jak najwięcej możliwości nadania indywidualnego charakteru modelom z plakietką Abarth. Ten sposób myślenia odzwierciedla się w nowej gamie modelowej. Już bazowy model Abarth 500 daje przyszłym właścicielom spore możliwości tuningowe. Marka proponuje do niego kilka sportowych pakietów i szereg akcesoriów, takich jak specjalne gałki dźwigni zmiany biegów, nakładki na pedały gazu, hamulca i sprzęgła, ozdobne folie, nowe kolory lakieru oraz materiały wykończeniowe nadwozia i wnętrza kabiny.
W Paryżu pojawią się dwa zindywidualizowane modele Abarth 595 „turismo” i Abarth 595 „competizione”, w których tuning stanowi element standardowego wyposażenia. W pierwszym pojeździe modyfikacjom poddano silnik, geometrię auta i układ hamulcowy i dodano do tego mnóstwo detali wykończeniowych na nadwoziu i we wnętrzu, które spodobają się przede wszystkim klientom kochającym świat „Gran Turismo”. W Abarth 595 „competizione” tuningowi poddano również układ wydechowy – standardowo montowany jest w nim produkt „Record Monza”, a także sportowe fotele „Abarth Corse by Sabelt” inspirowane światem wyścigów samochodowych. Z kolei model Abarth 695 Edizione Maserati to sportowy koncentrat stworzony wspólnie z marką Maserati i oferta tuningowa z najwyższej półki, typu „all inclusive”.
W stolicy Francji zadebiutuje też nowy program tuningowy o nazwie „Abarth Fuori Serie” dla modelu 695. W tym wariancie Abarth 695 będzie się mógł pochwalić mocą 180 KM dzięki zmodyfikowanej jednostce napędowej.
Poza tym producent stworzył dwie nowe, specyficzne kolekcje o nazwie Heritage i New Wave. Heritage inspirowana jest wyglądem samochodów odnoszących sukcesy w wyścigach w przeszłości i tym modelom, które najbardziej zapisały się w historii marki. New Wave nawiązuje do współczesnych supersamochodów i innowacyjnych rozwiązań. Wnętrza modeli z tych serii zostaną wykończone specjalnymi materiałami przygotowanymi we współpracy z włoskimi i zagranicznymi partnerami Abartha. Przykładem może być samochodowy system audio JBL stworzony dla Abartha przez Harmana, który ma wykończenia z włókna węglowego i specjalne plakietki i w którym wykorzystano najnowsze technologie.