Niemiecki tuner Hofele-Deisgn zaprezentował ostatnio model o nazwie Royster GT 500 będący przeróbką Range Rovera. Samochód zyskał dodatkowe spojlery z przodu i po bokach, panele drzwiowe o nowym wyglądzie wyposażone w elementy zapobiegające osadzaniu się brudu na drzwiach. Nowa, matowo czarna atrapa chłodnicy ma bardziej sportowy charakter. Taki sam kolor ma poszerzony dyfuzor w fartuchu tylnym.
Inne elementy kształtujące styl Roystera GT 500 to: podwójne końcówki rur wydechowych ze stali szlachetnej o ciekawym przekroju zastępujące standardowe komponenty i obręcze Reverso II o średnicy 20 lub 22 cali.
Wnętrze wykończono dwukolorową tapicerką skórzaną o nazwie „Star-Light” z dekoracyjnymi szwami.
Elektroniczny moduł w zależności od prędkości rozwijanej przez zmodyfikowanego Range Rovera pozwala opuścić lub podwyższyć pneumatyczne zawieszenie samochodu. Gdy auto stoi lub porusza się z prędkością do 80 km/h pojazd ma zawieszenie obniżone o 40 mm. Po przekroczeniu 80 km/h moduł jest dezaktywowany i samochód powraca do ustawień fabrycznych.
Tuning jednostki napędowej Range Rovera przyniósł zwyżkę mocy o około 20%. Specjaliści z Hofele-Design zwiększyli moc Range Rovera SDV8 4.4 ze standardowych 339 KM do 410 KM, a maksymalny moment obrotowy z 600 Nm do 720 Nm.