Młoda, niemiecka firma tuningowa Leib Engineering przygotowała ostatnio ciekawą modyfikację BMW 325i. Coupe w interpretacji tunerów z Gießen wygląda dynamicznie i można je zamówić również w wersji z napędem na wszystkie koła.
Oprócz nowej opcji napędowej panowie z Leib Engineering dość poważnie zwiększyli możliwości silnika w BMW serii 3. Jednostka napędowa o seryjnej mocy 218 KM zyskała dodatkowe 77 koni mechanicznych dzięki modyfikacji kolektora wlotowego i przeprogramowaniu jednostki kontrolnej silnika. Wymieniono także układ wydechowy – nowy ma elementy marki Supersprint oraz komponenty o podwyższonym standardzie z BMW 330i. Dzięki systemowi przepustnic brzmienie wydobywające się z końcówek rur wydechowych może być „łagodne” lub „dzikie” – wystarczy, że kierowca użyje odpowiedniego przycisku na wielofunkcyjnej kierownicy M zamontowanej w kabinie coupe. Nowy układ wydechowy pozwolił zwiększyć moc silnika o kolejne 15 KM, co w sumie sprawia, że Leib E92 GT300 – jak nazywa zmodyfikowane BMW tuner – może się pochwalić 310 KM mocy. Pracę 6-biegowej przekładni automatycznej kontroluje się teraz za pomocą czarnych manetek o skróconych przełożeniach umieszczonych również przy kierownicy.
Powiększone stado koni mechanicznych stawia wyższe wymagania wobec układu hamulcowego, więc w Leib E92 GT300 zastosowano wyczynowe komponenty BMW z tarczami o średnicy 338 mm i z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz o średnicy 324 mm i z 2-tłoczkowymi zaciskami przy osi tylnej. Zawieszenie udoskonalono stosując zestaw KW typu coil-over. Pojazd porusza się na oponach Pirelli P Zero w rozmiarze 235/35R19 z przodu i 275/30R19 z tyłu zamontowanych na obręczach z lekkich stopów BBS CH-R o średnicy 19 cali.
Nadwozie BMW serii 3 prawie się nie zmieniło, zaopatrzono je tylko w spojler z włókna węglowego wyprodukowany przez Kerscher Tuning oraz dyfuzor tylny BMW w kolorze matowej czerni. Kabinę natomiast ozdobiono czymś w rodzaju kolorowego graffiti na desce rozdzielczej i konsoli środkowej.