Nowy Citroen C4 Picasso pojawi się w polskich salonach już na przełomie czerwca i lipca. Gama tego produktu będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia i czterech jednostkach silnikowych, w tym dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Podstawowa wersja z benzynowym silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM będzie dostępna za 59 900 PLN brutto. Topy wariant 1.6 e-HDi 115 ETG6 Exclusive będzie kosztować 99 100 PLN brutto.
Nowy Citroen C4 Picasso, który już niedługo pojawi się w polskich salonach, jest pierwszym modelem marki opartym na modułowej platformie grupy PSA EMP2. Nowy C4 Picasso będzie wyposażony w tablet dotykowy 7”, z którego dostępne jest sterowanie m.in. klimatyzacją, systemem audio i telefonem. Panoramiczny, 12” ekran HD umieszczony w górnej części deski rozdzielczej służy do wyświetlania informacji dotyczących jazdy, a jego konfiguracja dostępna jest z kierownicy.
Bezpieczeństwo podróży w nowym Citroenie C4 Picasso zapewniają, m.in. aktywny regulator prędkości, system kontroli martwego pola i aktywne pasy bezpieczeństwa współpracujące z dostępnym opcjonalnie systemem AFIL II generacji. W nowym C4 Picasso dostępny będzie również znany już z innych modeli marki system Citroen eTouch oferujący Połączenie Alarmowe i połączenie z Assistance z Lokalizacją.
Gama Nowego Citroena C4 Picasso będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia (Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive) i czterech jednostkach silnikowych (benzynowych 1.6 VTi 120 i 1.6 THP 155 oraz wysokoprężnych 1.6 HDi 90 i 1.6 e-HDi 115). Pod koniec 2013 roku do gamy wprowadzony zostanie także silnik 2.0 BlueHDi 150 spełniający normę Euro6.
1.6 VTi 120:
- pojemność: 1598 cm3
- moc maks.: 120KM (88kW) przy 6000 obr./min
- moment obrotowy: 160 Nm przy 4250 obr./min
- skrzynia manualna, 5-biegowa
- prędkość maksymalna: 182 km/h
- przyspieszenie: 13,7 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 8,5 / 4,9 / 6,3 l
- emisja CO2: 145 g/km
- masa minimalna: 1252 kg
1.6 THP 155:
- pojemność: 1598 cm3
- moc maks.: 156KM (115kW) przy 6000 obr./min
- moment obrotowy: 240 Nm przy 1400-4000 obr./min
- skrzynia manualna, 6-biegowa
- prędkość maksymalna: 203 km/h
- przyspieszenie: 9,9 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 8,2 / 4,8 / 6,0 l
- emisja CO2 : 139 g/km
- masa minimalna: 1296 kg
1.6 HDi 90:
- pojemność: 1560 cm3
- moc maks.: 92KM (68kW) przy 4000 obr./min
- moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr/min
- skrzynia manualna, 5-biegowa
- prędkość maksymalna: 173 km/h
- przyspieszenie: 14,5 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 4,8 / 3,8 / 4,2 l
- emisja CO2 : 110 g/km
- masa minimalna: 1279 kg
1.6 e-HDi 90 Airdream ETG6:
- pojemność: 1560 cm3
- moc maks.: 92KM (68kW) przy 4000 obr./min
- moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr/min
- skrzynia manualna, ster. elektronicznie, 6-biegowa
- prędkość maksymalna: 175 km/h
- przyspieszenie: 15,3 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 4,2 / 3,5 / 3,8 l
- emisja CO2 : 98 g/km
- masa minimalna: 1289 kg
1.6 e-HDi 115:
- pojemność: 1560 cm3
- moc maks.: 115KM (85kW) przy 3600 obr./min
- moment obrotowy: 270 Nm przy 1750 obr/min
- skrzynia manualna, 6-biegowa
- prędkość maksymalna: 185 km/h
- przyspieszenie: 13,1 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 4,5 / 3,8 / 4,0 l
- emisja CO2 : 105 g/km
- masa minimalna: 1298 kg
1.6 e-HDi 115 ETG6:
- pojemność: 1560 cm3
- moc maks.: 115KM (85kW) przy 3600 obr./min
- moment obrotowy: 270 Nm przy 1750 obr/min
- skrzynia manualna, ster. elektronicznie, 6-biegowa
- prędkość maksymalna: 189 km/h
- przyspieszenie: 13,6 s do 100 km/h
- zużycie paliwa: 4,4 / 3,7 / 4,0 l
- emisja CO2 : 104 g/km
- masa minimalna: 1295 kg