MotoNews.pl

Hamann Range Rover Mystere

18 września 2013

Kategoria | Hamann  Tuning
Range Rover Mystere 8

Klasyczna równowaga między wymiarami, masą a dynamiką Range Rovera fascynuje od wielu lat. Ostatnio firma tuningowa Hamann Motorsport postanowiła sprawdzić, co się stanie, jeśli zaburzymy ten balans i położymy większy nacisk na dynamikę.

Fabrycznej wersji Range Rovera nie brakuje aury ekskluzywności I luksusu. Przedni spojler z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej z diodami LED to pierwsza oznaka dominującego stylu auta. Hamann Motorsport wzmocnił to odczucie aplikując Range Roverowi nową maskę silnika wykonaną w całości z włókna węglowego. Czteroczęściowy zestaw komponentów poszerzających boczne fartuchy Range Rovera Mystere dodaje luksusowemu SUVowi 80 mmm szerokości. Przednie narożniki wykonano ręcznie ze specjalnego kompozytu GFK, w którym używa się m.in. włókna węglowego. Tył nadwozia podkreśla nowy spojler, w którym znalazło się miejsce na nowe końcówki rur wydechowych wyposażone w tłumik, stworzone przez tunera specjalnie dla tego modelu. Końcówki rur wydechowych zostały wyfrezowane z jednego bloku metalu.

Elektroniczny moduł zastosowany w zawieszeniu przybliża nadwozie Range Rovera Mystere o 40 mm do nawierzchni drogi. W nadkolach kryją się opony Continental w rozmiarze 305/30/23, zamontowane na 23-calowych obręczach “Edition Race”.

Hamann Motorsport zapowiada także, że przygotowuje pakiet wzmacniający 5-litrowa jednostkę napędową V8 turbo Range Rovera, ale na razie nie podano żadnych konkretnych danych.

W kabinie zmodyfikowanego Range Rovera pojawiły się nakładki na progi drzwiowe, welurowe dywaniki i nowa tapicerka ze skóry lub Alcantary. Do tego dodano dekoracyjne akcenty ze stali szlachetnej, aluminium oraz włókna węglowego.

Zdjęcia: Hamann Motorsport, opracowanie: BM