Porsche dołączyło do swojej rodziny Gran Turismo najszybszą, najmocniejszą i najbardziej luksusową wersję modelu Panamera. Nosi oczywiście nazwę Panamera Turbo S, a moc jej silnika to 570 KM, dzięki czemu potrafi rozwinąć prędkość 310 km/h i przyspieszyć z miejsca do 100 km/h w 3,8 sekundy. Po raz pierwszy Panamera Turbo S będzie dostępna w wariancie Executive o rozstawie osi poszerzonym o 15 cm, dzięki czemu oferuje więcej przestrzeni we wnętrzu. Nowa Panamera będzie miała swoją oficjalną premierę podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Tokio.
Nowy model będzie sprzedawany z ekskluzywnym, przeznaczonym tylko dla niego lakierem nadwozia w metalicznym odcieniu Palladium. Samochód ozdobiono też większymi i szerszymi, 20-calowymi obręczami 911 Turbo II. W tyle auta znajduje się spojler polakierowany na ten sam kolor, co reszta nadwozia. Nowa, topowa Panamera wyróżnia się także obszerną listą wyposażenia standardowego, na której znalazły się m.in.: system aktywnej stabilizacji nadwozia Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) zwiększający dynamikę jazdy, ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy Porsche, układ wspomagania Power Steering Plus oraz elektroniczny system kontroli siły tłumienia amortyzatorów Porsche Active Suspension Management (PASM). Standardem jest także pakiet Sport Chrono. Opcjonalnie będzie można zamówić Panamerę Turbo S na przykład ze sportowym układem wydechowym pozwalającym kierowcy na wpływanie na to, jaki dźwięk wydobywa się z rur wydechowych.
We wnętrzu nowej Panamery znajdziemy skórzaną tapicerkę w kolorze drewna orzechowego i czerwone akcenty dekoracyjne. Wygodne, podgrzewane i wentylowane fotele przednie można ustawiać w 14 różnych pozycjach. W tyle również zamontowano indywidualne fotele i zapewniono o 12 cm więcej miejsca na nogi w porównaniu z poprzednią wersją Panamery Turbo S.