Skoda prezentuje wyjątkową, kreatywną interpretację swojego bestselleru: Fabię Street Art – pełne emocji, kolorowe i unikalne dzieło sztuki na czterech kołach, znanego portugalskiego artysty graffiti, Armando Gomesa.
„Nowa Skoda Fabia jest bogatsza w emocje niż kiedykolwiek wcześniej. To idealne auto na wyzwania stawiane przez dzisiejszą mobilność miejską” – mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu firmy Skoda ds. Sprzedaży i Marketingu. „Interpretacja samochodu jako dzieła sztuki podkreśla chęć naszej marki do emocjonalnego oddziaływania. Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z możliwości współpracy ze znanym artystą graffiti, Armando Gomesem. Ten świeży, nieprzeciętny projekt dowodzi, że prowadzimy naszą kampanię modelową w nowy, kreatywny sposób” – podsumowuje Eichhorn.
Projekt realizowany był pod koniec października podczas międzynarodowej prezentacji Skody Fabia dla mediów. Tworzenie Skody Fabia Street Art było podzielone na kilka etapów. Na początku Armando Gomes położył na nadwoziu podkład w postaci linii i geometrycznych kształtów. Tak powstałe powierzchnie zostały pokryte różnymi kolorami. Na tym etapie artyście towarzyszyli dziennikarze lifestyle’owi z całego świata, którzy także testowali nowy model Skody w ramach prezentacji.
Portugalczyk Armando Jorge Aires da Costa Gomes jest uważany za jednego z najważniejszych artystów graffiti na świecie. Ma 31 lat, pracuje i mieszka w Lizbonie, zajmuje się także designem, ilustratorstwem i produkcją filmów.
Nowa Skoda Fabia to przełom w przeprowadzanej obecnie największej kampanii modelowej w dziejach czeskiej marki. Przed trzecią generacją tego wyjątkowo popularnego modelu stoi zadanie dalszego wzmocnienia pozycji czeskiej marki na międzynarodowym rynku. Zbudowana od podstaw trzecia generacja Fabii wyznacza nowe standardy segmentu: to więcej samochodu pod każdym względem.
Już od kilku tygodni model ten w wersji hatchback dostępny jest w polskich salonach sprzedaży, w najbliższym czasie dołączy do niego wariant kombi.
Młodsza Skoda Fabia jako pierwszy model produkcyjny ukazuje ewolucję języka stylistycznego marki, podążającego w bardziej ekspresyjnym, dyktowanym emocjami kierunku. Bardzo duży nacisk położono na indywidualizację – nowy hatchback dostępny jest w aż piętnastu wersjach kolorystycznych nadwozia. Przemyślany system indywidualizacji pozwala na wybór spośród aż 125 kombinacji kolorystycznych połączenia nadwozia z dachem, słupkami A, obudowami bocznych lusterek i obręczami kół.