MotoNews.pl

Nowy Citroen C3 i dwa pojazdy koncepcyjne zadebiutują na wystawie w Paryżu

22 września 2016

cl 16-058-001

W tym roku na salonie samochodowym w Paryżu Citroen umożliwi odwiedzającym poznanie i doświadczenie wyjątkowego świata marki. Podczas targów będzie miała miejsce premiera nowej odsłony modelu Citroen C3. Zostaną również pokazane dwa samochody koncepcyjne, zapowiadające nowy rozdział w historii marki. Z myślą o potrzebach konsumentów francuski producent przygotował ofertę usług i technologii, które pokazują rozwój firmy w obszarze e-commerce. Nowoczesne podejście do komfortu, podążanie za nowymi rozwiązaniami to potwierdzenie obietnicy marki wyrażonej w słowach „Be Different, Feel Good”.

Nowy Citroen C3 i modele nawiązujące do C4 Cactus

W Paryżu Citroen pokaże gamę modeli nawiązujących do C4 Cactus. Marka proponuje samochody o wyrazistej stylistyce, które dzięki zastosowanym technologiom zapewniają użytkownikom pełen komfort. Symbolem nowej dynamiki  będzie najnowszy model Citroen C3, zaprezentowany po raz pierwszy obok nowości marki: E-Mehari i SpaceTourera, a także wprowadzanego aktualnie nowego C4 Picasso. Modele te zwracają uwagę komfortem, będącym wyróżnikiem marki. Ta koncepcja jest wdrażana i rozwijana w ramach programu Citroen Advanced Comfort®.

Samochody koncepcyjne

Podczas targów w Paryżu zadebiutują również dwa nowe samochody koncepcyjne.  Pierwszy z nich, CXPERIENCE, stanowi przełom w kanonach stylistyki i komfortu obowiązujących w wyższych klasach samochodów. Drugi z nich zapowiada początek nowej sportowej przygody marki.

Nowoczesne usługi i technologie

Oferowane mobilne technologie to: system ConnectedCAM CitroenTM dostępny w modelu Citroen C3, Citroen Connect Nav (nowy system nawigacji w modelu Citroen3D wyposażony w funkcję rozpoznawania mowy), czy pakiety Citroen Connect (monitoring, mapping, tracking) dostępne w ofercie Citroen Connect Box wraz z pakietami SOS & Assistance. To także przygotowane z myślą o klientach usługi takie jak CitroenAdvisor oraz nowy Product Advisor. W świecie motoryzacji to pierwsza tego typu interaktywna strona internetowa. Klienci mogą na niej wyrazić opinię na temat punktów sprzedaży i produktów marki. Innym serwisem internetowym jest Citroen Carstore. Strona, na której można porównać oferty nowych samochodów dostępnych na stanie w sieci marki i zarezerwować online wybrany przez siebie model. Kolejną technologiczną propozycją jest aplikacja My Citroen, która zapewnia klientowi dostęp do danych samochodu, ułatwiając jego codzienną eksploatację (przypomnienia o przeglądach, assistance, umawianie wizy). Konsumenci będą także mogli zapoznać się z nowoczesnymi usługami wynajmu w ramach Citroen Rent.

 

Zdjęcia: Citroen