Peugeot 308 CC zaczyna nowy rok romansując z cyfrą “6”, ponieważ w jego ofercie silnikowej pojawił się nowy, 1,6-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy THP o mocy 156 KM. Silnik spełnia założenia normy Euro 5. Jednostka współpracuje również z nową, 6-biegowa skrzynią automatyczną AT6.
Nowa przekładnia została zaprojektowana przez firmę “Aisun AW”, zgodnie ze specyfikacją PSA Peugeot Citroën i jest w stanie wytrzymać maksymalny moment obrotowy o wartości 300 Nm. Prace skupiły się głównie na obniżeniu konsumpcji paliwa i obniżeniu emisji CO2 (ok. 7% mniej w porównaniu z poprzednim modelem).
Kierowca może korzystać z dwóch trybów jazdy: automatycznego, zapewniającego spokojną, bezstresową jazdę dostosowaną do stylu kierowcy i bardziej aktywnego dzięki systemowi sekwencyjnej zmiany przełożeń. Nowa skrzynia będzie dostępna w Peugeocie 308 CC w wariantach SE i GT.