Nowy C3 Aircross jest na rynku kompaktowych SUV-ów od niedawna. Na tle konkurencji wyróżnia się niepowtarzalnym wyglądem, bogatą ofertą personalizacji i wysokim komfortem, który wystawia doskonałe świadectwo programowi Citroën Advanced Comfort. Unikatowy charakter oraz największa przestrzeń i możliwości zmiany aranżacji wnętrza kabiny w tym segmencie zapewniły mu mocną pozycję na rynku w ciągu dziewięciu miesięcy.
Nowy SUV zdobył serca blisko 90 tysięcy klientów w Europie, w tym niemal 35 tysięcy we Francji. Dziś w ofercie pojawia się nowa seria specjalna Rip Curl, stworzona na bazie wersji Feel. Rip Curl odznacza się atrakcyjnymi elementami stylistycznymi nadwozia i we wnętrzu kabiny, które podkreślają charakter samochodu. Liczne elementy wyposażenia tj. Citroën Connect Radio z ekranem dotykowym 7’’ i funkcją Mirror Screen i automatyczna klimatyzacja ułatwiają codzienną eksploatację.
Citroen C3 Aircross Rip Curl
Nowy SUV C3 Aircross dołączy do rodziny modeli z logo Rip Curl, do której należą również C4 SpaceTourer, Grand C4 SpaceTourer oraz SpaceTourer. Te nowoczesne i zaawansowane technologicznie modele, funkcjonalne i przestrzenne są idealnymi partnerami w długich trasach dla tych, którzy marzą o ucieczce od codzienności nie rezygnując z komfortu. Każdy znajdzie dla siebie samochód odpowiedniej wielkości. Nowy SUV C3 Aircross Rip Curl jest dostępny w Polsce od 72 000 zł.
Nowy SUV C3 Aircross pojawił się na rynku pod koniec 2017 roku. Inspirowany oczekiwaniami klientów i zdecydowanie wyróżniający się w ofercie z tego segmentu, potrzebował niespełna dziewięciu miesięcy, by stać się liczącym modelem wśród SUV-ów. Niepowtarzalny wygląd, liczne możliwości personalizacji, modelowa przestronność, bezkonkurencyjnie modułowe wnętrze, 12 systemów wspomagania prowadzenia i 4 systemy łączności, które ułatwiają życie użytkownikom podbiły serca rzeszy klientów. SUV C3 Aircross jest objęty programem Citroën Advanced Comfort® i zaprasza do podróży w komfortowych warunkach. Zapewnia unikatowe doznania z jazdy, idealnie wpisując się we współczesny styl życia. Swobodnie czuje się w mieście jak i w dalekich trasach, ma też większe możliwości poruszania się w trudnym terenie dzięki systemom Grip Control® i Hill Assist Descent.
Ten liczący się na rynku model zdobył już prawie 90 tysięcy nabywców w Europie, w tym blisko 35 tysięcy we Francji. Klientom podoba się jego budowa i świeża, optymistyczna stylistyka. Zwłaszcza, że można ją podkreślić wieloma spersonalizowanymi elementami wyposażenia, by każdy klient mógł stworzyć samochód, odpowiadający jego gustom. 30% sprzedanych SUV-ów C3 Aircross stanowią samochody z dachem w innym kolorze, a 25% jest wyposażonych w Pakiet Color. Dzięki swojej wszechstronności nowy SUV C3 Aircross jest świetnym rozwiązaniem zarówno dla młodych rodzin jak i dla seniorów. To dla nich idealny partner, który sprawdzi się w każdej życiowej sytuacji.