Range Rover ustanawia nowy wzór dla nowoczesnego luksusu, prezentując nową usługę SV Bespoke, która daje klientom wyjątkowy poziom wyrafinowanej personalizacji.
Usługa dostępna jest dla modeli Autobiography i SV, dając pakiet możliwości, który sprawia, że w gamie samochodów na rynku motoryzacyjnym Range Rover jest najbardziej pożądanym luksusowym SUV-em na świecie. Range Rover to wyjątkowy SUV, który od ponad 50 lat daje przykład, łącząc wyrafinowany komfort i opanowanie na trasie ze zdolnościami do podboju każdej drogi.
Aktualizacje Range Rovera 2024 z nowymi jednostkami napędowymi
„Range Rover jest synonimem ekskluzywności i luksusu. Teraz, dzięki nowej usłudze SV Bespoke, dajemy naszym najbardziej wymagającym klientom możliwość wejścia w rolę twórców własnego, naprawdę wyjątkowego pojazdu – poprzez wybór niesamowitych wykończeń i korzystanie z pomocy naszego zespołu projektowego. Łącząc udoskonaloną personalizację z niezrównanym wyrafinowaniem i szerokimi możliwościami, Range Rover stale zapewnia najwyższą jakość nowoczesnego luksusu” – opisuje Geraldine Ingham, dyrektor zarządzająca Range Rovera.
Kolejne aktualizacje Range Rovera obejmują system infotainment Pivi Pro najnowszej generacji, a nowe hybrydy typu plug-in o zwiększonym zasięgu mają jeszcze wyższą moc niż wcześniej. Range Rover SV jest również po raz pierwszy dostępny z napędem hybrydowym PHEV w wariancie z długim rozstawem osi, podczas gdy flagowy V8 jest wyposażony w zwiększającą wydajność technologię miękkiej hybrydy. W ekskluzywnym Range Roverze SV wprowadzono nowy wariant 615 KM, zapewniający najwyższą moc.
Nowa usługa SV Bespoke
SV Bespoke zapewnia dostęp do szerokiej gamy materiałów oraz wykończeń wewnętrznych i zewnętrznych. Każdy klient przejdzie unikalny i kompleksowy siedmioetapowy proces tworzenia, który uwzględnia kolory, motywy, ekskluzywne opcje SV, materiały, forniry oraz inne wykończenia i elementy personalizacji. Każdy gotowy pojazd będzie równie wyjątkowy jak jego twórca, ale żeby pomóc klientom urzeczywistnić ich marzenia, dostępne są również wyselekcjonowane kombinacje styliczne wybrane przez zespół Range Rover Design.
Dla personalizacji wnętrza dostępnych jest do 391 materiałów, a wyselekcjonowana paleta lakierów SV Bespoke obejmuje ponad 230 kolorów w wykończeniach satynowych i błyszczących. Ponadto możliwa jest usługa lakierowania SV Bespoke Match to Sample, która może odtworzyć dowolny kolor nadwozia, zapewniając nieograniczoną indywidualność.
Przykładem kunsztu ekspertów z SV Bespoke jest dbałość o szczegóły na masce i tylnej klapie Range Rovera, dostępne z różnymi wykończeniami z metali szlachetnych, w tym z 24-karatowym złotem.
Wybór układu napędowego
Bogata gama układów napędowych Range Rovera również została udoskonalona. Wśród mocnych i wydajnych elektrycznych jednostek hybrydowych typu plug-in dostępny jest nowy silnik elektryczny o mocy 160 kW, który w połączeniu z 3-litrowym, sześciocylindrowym silnikiem benzynowym Ingenium wytwarza odpowiednio 550 KM i 460 KM w modelach P550e i P460e (dotychczas było to odpowiednio 510 KM i 440 KM).
Udoskonalona technologia zapewnia lepsze przyspieszenie w trybie EV, skracając czas potrzebny do osiągnięcia 100 km/h w trybie czysto elektrycznym do 5,0 sekund. Korzystając z obu źródeł zasilania, P550e może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,0 sekund w porównaniu do 5,5 sekundy dostępnych wcześniej.
Range Rovery dostępne są wraz z istniejącymi sześciocylindrowymi benzynowymi i wysokoprężnymi silnikami Ingenium z układem hybrydowym MHEV. Zapewniają emisję CO2 na poziomie 16 g/km, które dają zasięg jazdy w trybie czysto elektrycznym do 121 km – w porównaniu ze 113 km – gwarantując oczekiwany rzeczywisty zasięg do 94 km.
Napęd hybrydowy PHEV jest teraz po raz pierwszy dostępny w Range Roverze SV z długim rozstawem osi. Klienci mogą wybrać nadwozie z czterema siedzeniami i długim rozstawem osi w połączeniu z opcjonalnym pakietem SV Signature Suite i wydajnym napędem hybrydowym PHEV, reprezentującym szczyt luksusu Range Rovera.
Z kolei silnik V8 po raz pierwszy wykorzystuje technologię Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV). System MHEV zapewnia zwiększoną wydajność poprzez gromadzenie energii przechwyconej podczas zwalniania i hamowania oraz lepsze reakcje, a zmagazynowana energia jest ponownie wykorzystywana podczas przyspieszania. W połączeniu z innymi zaletami systemu, w tym płynniejszym działaniem funkcji Start/Stop, te atrybuty zapewniają zmniejszenie emisji CO2.
W Range Roverze SV wprowadzono również silnik benzynowy V8 MHEV z podwójnym turbodoładowaniem, charakteryzujący się zwiększoną mocą wyjściową 615 KM i momentem obrotowym 750 Nm, zapewniający płynne i mocne osiągi.
Zintegrowana technologia
Luksusowe wnętrze Range Rovera to usprawniona łączność i intuicyjna technologia w systemie infotainment Pivi Pro najnowszej generacji. Wyraźny i intuicyjny interfejs umożliwia klientom sterowanie kluczowymi funkcjami pojazdu za pomocą eleganckiego ekranu dotykowego o przekątnej 13,1 cala z zakrzywioną szybą.
Nowe menu boczne z łatwymi w użyciu, przesuwanymi elementami sterującymi głośnością i klimatyzacją, zapewniają natychmiastową i precyzyjną obsługę kluczowych funkcji w sposób bezpośredni, niezależnie od komunikatu wyświetlanego na ekranie głównym. Teraz około 80 procent zadań można wykonać w ciągu dwóch dotknięć ekranu głównego. Haptyczne sprzężenie zwrotne umożliwia uzyskanie intuicyjności sterowania zbliżonej do tradycyjnych przycisków.
Funkcja Advanced Software Over The Air zapewnia, że Range Rover jest zawsze na bieżąco z najnowszym oprogramowaniem, dzięki czemu pojazd i jego funkcje mogą być ulepszane z czasem.
Po raz pierwszy w Range Roverze dostępna jest nowa technologia Country Road Assist, która zwiększa komfort pasażerów i zmniejsza wysiłek kierowcy podczas korzystania z adaptacyjnego tempomatu. Inteligentny system wykorzystuje dane nawigacyjne do automatycznego dostosowania prędkości docelowej, biorąc pod uwagę zakręty na drodze i zmiany ograniczenia prędkości, odpowiednio przyspieszając lub zwalniając.
System Dynamic Response Pro, który zadebiutował w Range Roverze Sport, wynosi prowadzenie auta na zupełnie nowy poziom. Niesamowicie wydajna technologia elektrycznego sterowania przechyłem zmniejsza kołysanie nadwozia podczas pokonywania zakrętów, zapewniając bardziej relaksującą i wciągającą jazdę, wykorzystując siłowniki zdolne do dostarczania do 1400 Nm momentu obrotowego na każdą oś.
Niezrównane możliwości terenowe Range Rovera zostały również wzmocnione dzięki wprowadzeniu adaptacyjnego tempomatu terenowego. Funkcja zaawansowanego systemu Terrain Response 2® pomaga kierowcom poruszać się po trudnym terenie, utrzymując stabilne przyspieszenie na różnych rodzajach nawierzchni. Kierowca może wybrać jedno z czterech ustawień komfortu, a system inteligentnie dostosowuje prędkość pojazdu, pozwalając kierowcy skupić się wyłącznie na poruszaniu się w trudnym terenie.