Panamera sprzedaje się jak świeże bułeczki. Porsche postanowiło dodatkowo zwrócić uwagę klientów, dla których podstawowa odmiana Turbo to trochę za mało. 500 KM w czterodrzwiowej limuzynie brzmi dumnie. Jednak właściciele Porsche to dość specyficzna grupa klientów, żądna mocnych wrażeń i mocy, wrażliwa na punkcie własnego prestiżu. Dla najbardziej wybrednych Porsche przedstawiło zestaw, który pozwala podnieść moc widlastej ósemki z 500 do 540 KM.
Podstawowym elementem zestawu tuningowego do Panamery Turbo są dwie nowe, aluminiowo-tytanowe turbiny. Jednostka została tak zestrojona, by móc w całości wykorzystać ich potencjał. Moment obrotowy wzrósł do 750 Nm, a w przypadku odmiany z pakietem Sport Chrono do 800 Nm. Przyspieszenie jest o 0,1 s lepsze, a prędkość maksymalna wzrosłą o… 2 km/h (do 305 km.h). Niewiele, a Power kit kosztuje prawie 16 700 euro.
Wszyscy właściciele modelu Panamera będą mogli też zdecydować się na zakup Sport Design Package. Jest to pakiet stylizacyjny, który wydobywa z sylwetki Panamery bardziej agresywne kształty m.in dzięki nowym listwom i szerszym wlotom powietrza. Koszt to ok. 4580 euro, ale montaż samych listew bocznych kosztuje 969 euro.
Ostatnią nowością są piękne szprychowe koła aluminiowe w rozmiarze 20 cali. Koła można zamówić w ramach usługi Porsche Exclusive w kolorach: GT srebrny metalik, czarny, lub też w kolorze nadwozia. Wymaga to jednak dopłaty 1588 euro.