HS Motorsport połączyło siły z Autohaus Kempen (Meckenheim) i kilkoma innymi partnerami, by zamienić popularne Audi A1 w nieco bardziej spektakularny model.
Nadwozie Audi zostało polakierowane na ciekawy odcień srebra. HS Motorsport zmodyfikowało tylny zderzak, w wycięciu którego mieszczą się teraz końcówki rur wydechowych, wyglądem przypominające te z VW Golfa R32. Zostały stworzone specjalne na potrzeby tego projektu przez Fox Sport Exhaust Systems.
Nowy jest także układ jezdny. Zwieszenie typu coilover zostało przygotowane przez firmę H&R, obniżono je o 55 cm z przodu i o 60 mm w tyle. Pojazd porusza się na oponach o wymiarach 215/35R18 – mogą to być albo opony Ultrac Sessanta marki Vredestein, albo ogumienie Ventus V12 evo marki Hankook. Klienci mają do wyboru kilka rodzajów felg o wymiarach 8.5 x 18 cali – mogą to być obręcze ASA GT1: w matowej czerni z srebrnymi akcentami lub obręcze ASA GT2 z siedmioma podwójnymi ramionami w kolorze matowej czerni lub antracytu.
We wnętrzu HS Motorsport umieściło dwa, lekkie fotele kubełkowe Recaro Sportster CS.
Niestety w tym projekcie tunerzy nie pokusili się o zwiększenie standardowej mocy silnika wynoszącej 122 KM. Jednak Bawarczycy oferują dodatkową opcję, dzięki której Audi A1 1.4 TSI zyskuje dodatkowe 25 koni mechanicznych i 50 Nm maksymalnego momentu obrotowego.