Będzie to zbudowany specjalnie na potrzeby tamtejszego rynku model z wydłużonym o 10 centymetrów rozstawem osi. Te dodatkowe centymetry odczują najbardziej pasażerowie tylnej kanapy. Korzystać będą także z luksusowych opcji montowanych na życzenie, niedostępnych nawet w modelu STS sprzedawanym w USA, jak odtwarzacz DVD, czy elektrycznie wysuwane i chowane podnóżki.
Montaż Cadillaca SLS odbywać się będzie w fabryce General Motors w Szanghaju. Do wyboru będą dwa sześciocylindrowe silniki o pojemnościach 2,8 i 3,6 litra, oraz 4,6 litrowy Northstar o mocy 320 KM.
Jako że tego typu pojazdy nie są przeznaczone dla zwykłego "zjadacza ryżu", wiele zachodnich koncernów z myślą o chińskich notablach, przemykających ulicami z włączonymi "kogutami", ma w ofercie przedłużone wersje europejskich modeli. Takie limuzyny klasy wyższej oferuje między innymi BMW (seria 5) i Audi (model A6).