SRX w wersji na rok 2010 będzie nieco mniejszy i lżejszy od pierwszej generacji modelu, zmieniono w nim architekturę podwozia i pokrycie nadwozia. Dokładnie rzecz ujmując podwozie w nowym SRX będzie takie samo, jak w nowym Chevrolecie Equinox i Saabie 9-4X.
Z oferty silnikowej wycofano jednostkę V8, zamiast tego klienci będą mogli wybrać jeden z dwóch silników V6 DOHC – 3-litrowy o mocy 260 KM lub turbodoładowany, 2,8-litrowy o mocy 300 KM. Oba współpracują z sześciobiegową skrzynią automatyczną.
Napęd przenoszony będzie na przednią oś lub wszystkie koła. W tej drugiej opcji klienci będą mogli także zamówić dodatkowe wyposażenie w postaci dyferencjału o ograniczonym uślizgu.
Pojazd będzie mógł przewieźć do pięciu osób.
Produkcja rozpocznie się późną wiosną, a w salonach SRX pojawi się w czerwcu lub lipcu.