...w ten sposób pojazdów. Oferta Hennessey Performance obejmuje zarówno zmiany w wyglądzie, jak i modyfikacje techniczne.
Wygląd zewnętrzny Cadillaca CTS-V Coupe zmienił się dzięki bardziej agresywnemu pakietowi poprawiającemu aerodynamikę samochodu. Składają się na niego elementy wykonane z włókna węglowego, takie jak: przedni splitter, tylny dyfuzor i błotniki. Pojazd porusza się na oponach Michelin Pilot Super Sport Tires w rozmiarze 275/30YR-20 z przodu i 345/30YR-20 z tyłu. Zamontowano je na 20-calowych felgach Hennessey Monoblock.
We wnętrzu zastosowano tapicerkę z alcantary i skóry. Fotele mają haftowane logo Hennessey na zagłówkach, a progi drzwiowe wykonano z włókna węglowego.
Naprawdę interesujące zmiany zaszły jednak pod maską silnika. Jednostka LS V8 po kuracji w Hennessey Performance generuje naprawdę imponującą moc 1000 KM dostępną przy 6400 obr./min. Maksymalny moment obrotowy również robi wrażenie – to 950 Nm dostępne od 4000 obr./min.
Specjaliści z Hennessey Performance twierdzą, że „podkręcone” przez nich CTS-V Coupe potrafi rozpędzić się z miejsca do 100 km/h w 3,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 370 km/h. Przejazd ¼ mili zajmuje mu 10.9 sekundy przy prędkości końcowej 219 km/h.
By łatwiej było okiełznać tak potężnego Cadillaca CTS-V, zamontowano w nim ceramiczko-karbonowe hamulce Brembo z 15 calowymi tarczami wyposażonymi zaciski 8-tłoczkowe z przodu i 6-tłoczkowe z tyłu. Poza tym obniżono zawieszenie o 2,5 cm.