...z akcentami lakierowanymi Mineral Gray oraz ‘ekstra’ wyposażenie, na które składa się skórzana perforowana tapicerka klasy Premium oraz jedyny w swym rodzaju system siedzeń i schowków Stow ‘n Go.
Najbardziej elastyczny w segmencie minivanów system aranżacji siedzeń i schowków Stow ‘n Go® jest wyposażeniem seryjnym wszystkich wersji modelowych Grand Voyagera. System ten zapewnia wysoki komfort jazdy w drugim i trzecim rzędzie siedzeń, które łatwo i szybko można składać w podłodze w celu transportu przedmiotów większych objętościowo.
Przykładem innowacyjności Chryslera jest unikalny system siedzeń Swivel ‘n Go™, obejmujący fotele drugiego rzędu odwracane przodem do siedzeń rzędu trzeciego, składany stolik pośrodku, kryte pojemniki podłogowe pod fotelami drugiego rzędu i tylną kanapę składaną w podłodze. Dostępny jest również system DVD z dwoma 9-calowymi ekranami (ruchomy w pionie ekran dla trzeciego rzędu) – stanowiący pierwszą tego rodzaju opcję w segmencie minivanów.
Grand Voyager napędzany jest silnikiem benzynowym V-6 o pojemności 3,8 litra lub 2,8-litrowym Dieslem common rail (CRD), a efektem dopracowania aerodynamicznego nadwozia i zastosowania pierwszej w minivanie sześciostopniowej automatycznej skrzyni biegów są znakomite osiągi przy ograniczonym zużyciu paliwa.
W wyniku zaawansowanej optymalizacji silnika 2.8 CRD najnowsze wersje modelu Grand Voyager wykazują w porównaniu ze stanem ubiegłorocznym spadek apetytu na paliwo nawet o 9 procent oraz 9-procentowe obniżenie emisji dwutlenku węgla – bez uszczerbku dla mocy i momentu obrotowego. Zużycie paliwa tej jednostki wynosi obecnie 8,8 l/100 km przy emisji 235 g CO2/km z filtrem cząstek stałych DPF, a bez tego filtra – 8,4 l/100 km przy emisji 225 g/km CO2.
Zmianom uległo także zestrojenie układu kierowniczego i zawieszenia Grand Voyagera. Usportowiona przekładnia kierownicza o „szybszym” przełożeniu przyspiesza reakcje układu, zwiększając jednocześnie wyczucie drogi przez kierowcę. Polepszeniu własności jednych i komfortu jazdy sprzyja z kolei zastosowanie nowych sprężyn śrubowych i amortyzatorów o większym stopniu tłumienia oraz zmodyfikowanych drążków przedniego i tylnego stabilizatora.