...bazujący na standardowym sedanie Chrysler 200 w wersji na 2012 roku.
Oczywiście Chrysler 200 Super S ma mnóstwo ciekawych dodatków i pokazuje, jak można zindywidualizować model za pomocą części firmowych. Mopar przygotował dwa warianty indywidualizacji – pierwszy nosi nazwę Stage one, a drugi – tak, zgadliście: Stage Two.
Chrysler 200 Super S Stage One swoją odmienność opiera na praktycznie wyłącznie na tuningu wizualnym. Od standardowego sedana 200 różni się nową, większą dokładką na przedni zderzak, oprawami świateł przeciwmgielnych pokrytymi satynowanym chromem, wykończoną tak samo atrapą kratki chłodnicy z siatką w górnej i dolnej części oraz błyszczącym czarnym lakierem, jakim pokryto górną część grilla.
Super S Stage One został także wyposażony w nowe progi boczne, chromowane ozdobniki, plakietki pokryte czarnym chromem z liczbą 200 oraz specjalne, 18-calowe felgi „S”. Z tyłu znalazł się nowy spojler zamontowany na pokrywie bagażnika, dolny dyfuzor w kolorze matowej czerni i dwie końcówki rur wydechowych.
Chrysler 200 Super S Stage Two różni się od pierwszego wariantu obniżonym zawieszeniem typu coil-over, dodatkowym wlotem powietrza i układem wydechowym typu cat-back zapewniającym odpowiedni „gang” silnika.