„Do maja 2011 roku planujemy rozwinąć zintegrowaną sieć około 800 dilerów i ponad 1000 przedstawicielstw firmy Lancia/Chrysler,” powiedział Olivier Francois, dyrektor zarządzający koncernu Chryslera i Lancii.
W związku z tym, „firma matka” Fiat wystosowała specjalne oświadczenia do 1100 punktów dilerskich Chryslera i Lancii z informacją, iż kontrakty tych przedstawicielstw podpisane z centralą koncernu wygasną 31 maja 2011 roku. W ich miejscu powstaną nowe miejsca sprzedaży i dystrybucji produktów Chryslera i Lancii, jednak będą one oferowały modele wyłącznie z logo Lancii na maskach.
Lorenzo Sistino, dyrektor sprzedaży Fiata, przyznał, iż dilerzy zyskają na tej decyzji, ponieważ będą mogli zaoferować swoim klientom pełną gamę produktową.
Jednocześnie, dilerzy sprzedający modele Jeepa będą od roku 2011 oferować wyłącznie pojazdy tej marki, podczas gdy Dodge stanie się w Europie niszową marką, sprowadzającą niewielkie ilości aut typu „muscle cars” ze Stanów Zjednoczonych.