MotoNews.pl

Drive Assist w DS 3 Crossback

Drive Assist w DS 3 Crossback09.06.2020
Dynamika DS 3 Crossback jest wynikiem tak precyzyjnego ustawienia, aby możliwe było zaoferowanie maksymalnej przyjemności z jazdy sygnowanej przez DS Automobiles.

Ponadto w zależności od warunków, kierowca może zezwolić na udział technologii w innej formie jazdy – jazdy nowej generacji. Dostępny z automatyczną skrzynią biegów, DS Drive Assist toruje drogę do autonomicznej jazdy. Ten system poziomu 2 pozwala, wciąż pod nadzorem kierowcy, na zarządzanie prędkością i pozycjonowaniem DS 3 Crossback na pasie ruchu do 180 km/godz.

Spokojna jazda na autostradzie

DS Drive Assist pozwala w każdej chwili delegować prowadzenie pojazdu i odzyskiwać kontrolę nad nim. To kolejny krok naprzód w kierunku autonomicznej jazdy. Ten prawdziwie innowacyjny system reguluje prędkość pojazdu w stosunku do samochodu jadącego z przodu. Funkcja ta oddziałuje na układ kierowniczy, precyzyjnie ustawiając DS 3 Crossback na swoim pasie drogowym, z poszanowaniem wyborów i nawyków kierowcy. Aktywny przy prędkości do 180 km/h (zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi ograniczeń prędkości), steruje prędkością i kursem pojazdu dla kierowcy.

DS Automobiles
DS 3 Crossback

Funkcja ta, szczególnie przydatna w korkach lub na autostradzie, przyczynia się do bezpieczeństwa, wydajności i spokoju za kierownicą DS 3 Crossback.

Zachowaj dystans i trzymaj się linii

Wyposażony w tempomat ACC Stop & Go (Adaptive Cruise Control), DS Drive Assist reguluje prędkość i odległość DS 3 Crossback w stosunku do pojazdów z przodu. Ten inteligentny system może być wykorzystywany do zarządzania jazdą w korkach. Bez ingerencji kierowcy samochód uruchamia się automatycznie (czas zatrzymania krótszy niż trzy sekundy), zapewniając spokój za kierownicą bez niepotrzebnych obciążeń i działań.

Kamera pokładowa DS Drive Assist rozpoznaje uszkodzone i nieuszkodzone oznaczenia drogowe. Podczas jazdy na bieżąco analizuje obraz drogi przed pojazdem, aby ocenić sytuację. Dzięki funkcji LPA (Lane Position Assist) utrzymuje pojazd na swoim pasie drogowym zgodnie z życzeniem kierowcy.

Dobrze wiedzieć: Gdy kierowca chce odzyskać kontrolę nad kierowaniem, przejmuje kontrolę nad systemem, utrzymując stabilną pozycję na kierownicy. Manewr korekcyjny zostaje również przerwany w przypadku aktywacji wskaźników. Funkcja ta jest aktywna od prędkości 30 km/h. W przypadku, gdy kierowca chce odzyskać kontrolę nad układem kierowniczym, manewr korekcyjny zostaje przerwany. Następnie działa ona z prędkością od 0 do 112 km/h / 180 km/h.


Źródło: DS Automobiles
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata