Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2003-10-13 14:07:21 kazdy by poszedl na latwizne i sprzedal autko. Reanimuj go i zrob tak zeby bylo dobrze. Niezalamuj sie badz twardy |
Pepton Gość w Klubie Lexus LS460 & Lexus ... Ruda Śląska | 2003-10-14 08:14:32 Ludzie!! Myślałem, że mogę liczyć jednak na Waszą pomoc... ![]() Co jest z Wami...???? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-14 08:44:25 Proponuje zakonczyc naciaganie montazem rozpórki ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-10-14 09:00:30 Mozna zrobic samemu. Wiec koszt u spawacza to mysle 50 zl.
A daje to tyle, ze usztywnia cala bude, znika sporo trzeszczen ze srodka. |
![]() MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-14 12:32:51 Z tego co piszesz co masz teraz zawieszenie prawie sportowe ![]() |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-10-14 12:42:41 Lekkie pochylenie koła jest normalne - jest jakaś tam tolerancja.
Ja mam już trochę przyklapniete sprężyny i z jednej jak i z drugiej strony koła są lekko pochylone (z obydwu stron tak samo)- tak wykazał pomiar, ale mój mechanik powiedział, że jest to jeszcze w normie fabrycznej. Może gość który Ci to robił nie miał o tym do końca pojecia????? |
Pepton Gość w Klubie Lexus LS460 & Lexus ... Ruda Śląska | 2003-10-14 14:06:33 Pomiary pochyłości kół wyszły następujące:
L Przód - 1,54 P Przód - 1,45, L tył - 1,20 P Tył - 1,36. Jeśli chodzi o przednie koła to sprawa jest jasna, ale jeśli chodzi o tył to facet mi sugerował, że mogą być juz sprężyny za słabe. Jeśli to nie sprężyny to nie da rady tego wyprostować ![]() ![]() Podobno kąty pochylenia tylnych kół są różne w zależności czy z ABS-em czy bez?? jak to w końcu jest??? Może facet na geometrii tego pod uwagę nie wziął ![]() ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2003-10-14 18:22:59 A może Panowie Daewooki na Bogucickiej 7 się wypowiedzą w sprawie ???...ja bym tam podjechał, pokazał pomiary porozmawiał bo tylko tam zostało paru dobrych i doświadczonych fachowców /bynajmni w tematyce Daewoo!/ |
![]() MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-14 19:25:34 Rzeczywiście jak porównałem z moimi danymi to masz mocno sportowe zawieszenie... ![]() ![]() Podaję dane jakie obowiązują przy seryjnym zawieszeniu (* t stopnie, ' to minuty) Przód Kąt PK : od -1*10' do 0*20' Kąt WSZ: 0*45' do 2*45' Zbieżność: 0*08' do 0*18' Różnica kątów PK L-P od -1*00' do 1*00' Różnica kątów WSZ L-P od -1*00' do 1*00' Zbieżność sumaryczna: od 0*10' do 0*35' Tył Kąt PK : od -1*00' do 0*00' Zbieżność: 0*08' do 0*18' Różnica kątów PK L-P od -0*30' do 0*30' Zbieżność sumaryczna: od -0*50' do 0*30' Przód mam w maksymalnym negatywie (kąt PK) a tył mam przekroczony na minusie... Moim zdaniem masz wymiary w porządku i nic bym nie robił na Twoim miejscu (zwróć uwagę że różnica PK mieści się spokojnie w granicach norm). Sprawdż czy sprężyny Ci nie siadły za mocno, a z tyłu to możesz mieć wybity silentblock w belce... Jest OK nie przejmuj się... Ale o rozpórce mógłbyś pomysleć bo najwyraźniej karoseria lekko Ci siada. Co TY ziemniaki wozisz?.. ![]() |
![]() MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-15 21:32:41 Mam taką prośbę może by tak wrzucić gdzieś te dane nt. geometrii Espero, bo za jakiś czas ktoś znowu zapyta ile powinno być.... ![]() |
![]() Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-10-15 22:31:40 Cwikus nie len sie wrzuc na strone te dane! |
![]() QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2003-10-16 00:21:35
Prawda? Ile to mozna czekac zanim cos sie na stronie znajdzie... ehh... co to za problem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lasombra Nehedar Abir Warszawa | 2003-10-16 00:35:56 a co teraz ja zagnaim do robty ![]() ale Cwikus ostatnimi czasy przycichl ![]() ![]() |
![]() Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2005-09-16 20:51:24 POWOŁUJĘ STARY TEMAT DO ŻYCIA ![]() Od długiego czasu słyszę zmodulowane huczenie w moim aucie. Łożyska są już wykluczone - przyczyny nie znam, ale ścięło mi wewnętrzna część opon tylnych. A oto, co zrobiłem w ostatnim czasie: - Wymiana oryginalnych kół na felgi 15" i opon na R15/195/55 - średnica całego koła jest prawie identyczna (99.8%) - Opony i felgi kupiłem nowe (2 lata temu) - Wymiana sprężyn na oryginalne Daewoo - Wymiana amortyzatorów na olejowe kayaby Stojąc z tyłu auta wyraźnie widać, że koła są pochylone (auto stoi w rozkroku) Auto na pewno jest bezwypadkowe. W naszych samochodach nie ma możliwości regulacji geometrii kół tylnych. Koła mam już tak zużyte na wewnętrznych krawędziach, że gdyby były takie całe musiałbym je wymienić PROSZE o RADY |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-09-16 22:04:11 moim zdaniem belka tylna do wymiany... niestety... choc moze uda sie to jakos zregenerowac??
widzialem kilka esperakow i opli z "kolami jak kaczka" Kola tylne dotykaja jezdni krawedziami i stad buczenie. |
koza0007 Espero Aut. Koszalin | 2005-09-16 23:48:27 A według mnie pomoże wymiana silenblokow w tylnej belce |
![]() Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2005-09-18 20:12:07 Dziękuję, muszę to sprawdzić.
Nie mam pojęcia w jakim stanie są silenbloki. Na co zwrócic uwagę? Co mogło by uszkodzić belkę tylną? Jak ją sprawdzić? |