Głowica od cc 903 w 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupilem silnik od cc na części ale głowica jest jak żyleta i zastanawiam się czy nie przełożyć jej całej do moje silnika jak go będe remontował czy ktoś może prubował a może jest to nie wykonalne (dopiero zaczynam remont wiec moze sie mylic)
  
 
Z tego co wiem to głowica od CC nie ma otworu na aparat zapłonowy i to chyba podstawowy mankament. Pozdrawiam.
  
 
otwórn a aparat zaplonowy jest w bloku silnika a nie na glowicy
  
 
to widze expert z ciebie po chuju. moze ten otwor w bloku to jednak na filtr oleju? czlowieku pomysl co piszesz - jak nie ma miejsca na aparat zaplonowy w 903?? widziales keidys ten silnik? chyba ze mowimy o czyms zupelnie innym
  
 
Ej kurde to z moja glowica jest cos nie tak
Ide do garazu zaspawac dziure w glowicy
  
 
nie bluznic mi na forum tylko pouczac...

w glowicy 903 od 127 jest otwor na aparat zaplonowy

co do glowicy od cc to nie ma ... wystarczy spojrzec na uszczelki pod glowice od 127 i cc widac golym okiem roznice...

  
 
przepraszam bylem po paru Zubrach. Prosze usunac bluzgi, na prawde sorki.
  
 
Może na tym forum któś wie czy w 899 można zasdzić aparat zapłonowy, gdyrz nosze sie z zakupem takiego dołu silnika i chce osprzet zapodac wie ktoś cos na ten temat, bo na FF wiedzą nie grzeszą.
  
 
Pewnie sie da jak wybijesz zaslepke z bloku,nie wiem jak z napedam aparatu,ale to nie jest problem .
  
 
a nie miał byś lepiej założyć sobie elektroniczny zapłon?? w końcu lepszy?? nie?