Silnik gaśnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzień dobry na poczatek chcialem przeprosić jesli był taki temat juz poruszony, ale nie mam zbytnio czasu zeby takowego szukac wiec moje pytani brzmi - Gdy jade samochodem powyzej 60km/h i energicznie zwalniam, zapalaja sie lampki kontrolne i silnik gasnie - i jest to za kazdym razem - jaka moze byc tego przyczyna?

Z góry dziekuje
  
 
Gdy jedziesz szybciej wzrasta ciśnienie powietrza we wlotach i w kolektorze ssącym. Zubaża to mieszankę na tyle że silnik gaśnie. Naprawa zalezy od systemu zasilania silnika i rozwiązania regulacji wolnych obrotów. Jeśli jeździsz na LPG to historia jest jeszcze inna.
  
 
ale chodzi o to ze, gasnie wtedy gdy zwalniam gwaltwonie i redukuje biegi, i nagle bum kontrolki sie pala puszczam sprzeglo i rusza z dwojki ;/
  
 
U mnie tak było jak miałem walniety czujnik hala (przy skrzyni biegów podpiety do linki prędkościomierza). W momencie hamowania (np przed krzyżówką auto gasło.
  
 
Cytat:
2005-11-19 06:40:04, garg pisze:
Dzień dobry na poczatek chcialem przeprosić jesli był taki temat juz poruszony, ale nie mam zbytnio czasu zeby takowego szukac wiec moje pytani brzmi - Gdy jade samochodem powyzej 60km/h i energicznie zwalniam, zapalaja sie lampki kontrolne i silnik gasnie - i jest to za kazdym razem - jaka moze byc tego przyczyna? Z góry dziekuje


Jeśli to Ursus to normalne ale jeśli to inny pojazd lepiej bedzie jak podasz marke..rok i model
  
 
Jest to Ford Escort 97r silnik 1,3 i to wyglada tak ze jak jade powyzej tak 60km/h i nagle zwalniam, redukuje i gdy chce juz wrzucac dwojke, wlanczam sprzeglo i kontrolki zapaja sie w kolejnosci akumulator, olej ;/ i jak jade do pracy to zawsze w tym samym miejscu - moze jest jakies pole siłowe?
  
 
garg ja mam też ten sam problem bo mi tez gasnie zawsze w tych samych miejscach i zawsze gdy jade na luzie i mam skręcona kierownice czester podpowiada ze to kable jesli chcesz je sprawdzic to najlepiej jak jest ciemno zapal silnik podnies lekko maske i zobacz czy są przebicina na kablach ja zaraz ide sprawdzic dzieki czester
  
 
ale masz na mysli kable od świec zapłonowych? czy jakie?
  
 
witam,

bojak chyba mnie troche źle zrozumiał, ew. ja niejasno się wyrazilem. Wymiana kabli WN w jego przypadku dotyczyła nieregularnych obrotów . W przypadku gaśniecia może mieć znaczenie czy masz LPG czy nie?
  
 
A moze brudny krokowiec juz jest i trza go przeczyscic??
Tez mi gasl i pomoglo.
  
 
Ja mam na benzynie 1,3 CL i myśle ze to jest wina siłownika krokowego wolnych obrotów, macie może linka do tego posta gdzie sie robi takie cuda? bo warto go przeczyścic bo slyszalem ze wlasnie czesto w fordach sie to psuje
  
 
Moim zdaniem silnik krokowy STALA przyczyna gasniecia we fordziePozdrawiam
  
 
Czy w każdym modelu sa rózne te siłowniki? bo tak czytajac posty i ogladajac zdjecia kazdy jest gdzie indziej przeczyszczenie takiego w serwisie BOSH kosztuje 100zl, wiec moze ktos zrobi mi ta przysluge i jeszcze raz powie jak to zrobic bez zadnego uszkodzenia i najlepszego efektu - a potem sie zrewanzuje no
  
 
Ha mam sposob zeby mi nie gasl nie redukuje biegow tylko wrzucam na luz i wtedy jest gut - puki co jade dalej - az do nastepnej awari
  
 
Mialem podobny obiaw na LPG okazalo sie ze tak mialem ustawiony dolot powietrza ze w momencie zrzucenia na luz i zamkniecia przepustnicy ped powietrza sam wbijal sie do dolotu, a gazu bylo za malo i gasl
  
 
Ja mam benzyne ale pewnie chodzi o to samo, ale co mnie zastanawia ze zawsze w jednym miejscu mi gasnie he no i raz na autosradzie jak schodzielm z 150