Podświetlenie zegarów w Peugeocie 306

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problrm z podświetleniem zegarów w 306, bezpieczniki ok, kostki ok, cala reszta dziala tylko podswietlenie nie daje znaku zycia

z gory dzieki za pomoc
  
 
Nie wiem czy coś pomogę ale zauważyłem w swojej 306 że podświetlenie deski ma związek z wyłącznikiem zespolonym świateł. Zgasło mi na moment przy włączaniu lewego kierunku. Też nie umię znaleźć przyczyny trgo stanu.
  
 
a jestes pewien, ze zarowki ok?
a oswietlenie regulacji nawiewow?
pytam, bo u mnie kiedys polecialy wszystkie zaroweczki jak leci.
bez wyraznej przyczyny i zadnych "zwiastunow" - cisza przed, cisza po.
sprawdz zarowki, i cz w ogole dochodzi zasilanie swiatla na kostki zegarow.
jesli nie dochodzi - sprobuj poruszac przekaznik. moze nie kontakcic.

przelacznik zespolony to ostatnia rzecz, ktora bym sprawdzil - i tyle mam pomyslow.

aha, podociskaj jeszcze bezpieczniki!
i zacznij od wyeliminowania najprostszych mozliwych spraw.

a ze sytam - reostat oswietlenia jest? To popukaj, pomacaj dziada.... moze on bruzdzi... znajdziesz go obok regulacji kata pochylenia swiatel - po lewo od kolumny. Albo tam jest koleczko i zaslepka, albo koleczko razy dwa.

Kostek - za to Ty sam zawarles odpowiedz w pytaniu - styki przelacznika zapewne.
  
 
Mam podobny problem z podświetleniem tzn. zegary gasły stopniowo. Najpierw zegar, potem pół prędkościomierza. W tej chwili świeci mi się tylko wskaźnik temperatury. Co najciekawsze to żarówki padały po kolei i czasem zapalały się po puknięciu w deskę rozdzielczą. Podświetlenie nawiewów nie działało nigdy - tzn od momentu gdy kupiłem samochód 2 lata temu. Pytanie: może wiecie jak się zabrać do rozebrania deski w pugu 306, może ktoś ma jakiś rysunek?. Chciałbym wymienić te żaróweczki sam, ale obawiam się zerwania zaczepów mocujących...
Moze wiecie jaki muszę kupić rodzaj żarówek, jakiś symbol??
Z góry dzięki.
  
 
zarowki standardowe, sa az 2 typy.
panel z nawiewami przykrecany jest zdaje sie u dolu, a zaczepy ma jakos po bokach.
zegary - odkrec od gory, opusc kierownice i powinienes sie dobrac.
i zarowki wymien lepiej od razy wszystkie. A moze jedz do ASO - ojciec dal za wymiane wszystkich cale 20 zl. - wiec moze nie warto sie szarpac.
  
 
sprawdziłem ceny w ASO - 250 PLN za wymianę w zegarach i nawiewach i dają swoje żarówki. Raczej podłubię sam. Dzięki
  
 
ooo a mi na wysockiego za wymiane zarowek w 106 powiedzieli 100 zl... nie zla rozbieznosc cen
  
 
nie zartujcie..... 200??????!



wpadnijcie do mnie, wymienie za stowke
w 405 za 150
  
 
ja sprawdzałem w Carimpexie na Białowieskiej


Adasco żebyś był z wawki to pewnie bym się zdecydował na wymianę u Ciebie

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2005-05-09 17:25:38 ]
[ powód edycji: sklejke zrobilem ;) ]
  
 
raptem masz 130 km

w razie problemow - pisz. najwyzej staruszkowi auto rozmontuje, zeby popatrezec, jak to sie rozbiera

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2005-05-09 17:26:54 ]
  
 
Cytat:
2005-05-09 14:32:30, Hubka pisze:
ja sprawdzałem w Carimpexie na Białowieskiej Adasco żebyś był z wawki to pewnie bym się zdecydował na wymianę u Ciebie [ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2005-05-09 17:25:38 ] [ powód edycji: sklejke zrobilem ]


Ja Ci to zrobię.Robiłem w swoim.Za robociznę wezmę 50zł + żarówki
Jestem z wawy
  
 
Ja sie musze zabrac u siebie, ale po maturach. Rozmawialem ze znajomym co tez ma 106 i tez wymienial zarowki (tzn wymienil mu jakis znajomy mechanik przy okazji wiekszej roboty) i podobno jest sporo zabawy zeby wyciagnac zegary. Podobno trzeba opuszczac kolumne kierownicza...
  
 
Spróbuję sam - przekopałem net i znalazłem książkę Haynesa do 306. Wszystko jest tam dokładnie objaśnione. W razie problemów skontaktuję się z Tobą Bagheera.
  
 
Cytat:
2005-05-10 08:23:34, Hubka pisze:
Spróbuję sam - przekopałem net i znalazłem książkę Haynesa do 306. Wszystko jest tam dokładnie objaśnione. W razie problemów skontaktuję się z Tobą Bagheera.


Tylko że z pamięci będzie gorzej, najwyżej będę rozkecał swojego hehe
  
 
hubka a nie widziales gdzies takiej ksiazeczki do 106? Masz link do strony z ktorej to sciagnales?
  
 
Na tym radzieckim serwerze, gdzie znalazłem książkę do 306-ki jest jeszcze do 205 i 405 w pdf-ach. Poniżej linki:

405
http://www.peugeot-club.ru/pgt.nsf/Display?OpenAgent&pagename=catalog_item.html&doc_id=EE10BBFB83F2C7A4C3256BE3004576C8&searchname=Haynes

205
http://www.peugeot-club.ru/pgt.nsf/Display?OpenAgent&pagename=catalog_item.html&doc_id=7607362FAC066D3CC3256B74003190A5&searchname=Haynes

Wiesz - strona jest po rusku, wprawdzie kiedyś tam się go troche uczyłem, ale nie na tyle żeby poradzić sobie z językiem technicznym. Jest kilka rzeczy do 106, ale raczej nie wygląda mi to na książki. Proponuję na stronie głównej (http://www.peugeot-club.ru) wpisać 106 i wyszukać (search jest na dole po prawej stronie). Może coś ci wpadnie w oko...
  
 
dziekowac. Wczoraj szukalem i cos w sumie znalezc nie moglem. (tylko pare skanow z ksiazki, slabo czytlenych) na jakiejs szwajcarskiej stronie... Dzieki popatrze Jest cos ciekawego w tej ksiazce?
  
 
W sumie szukałem jej tylko po to żeby dobrać się do żarówek w zegarach (nie chciałem połamać zaczepów) i musze powiedziec że jest to dosyć dobrze opisane - nawet są fotki pokazujące co, jak i gdzie przekręcić, podważyć itp.
  
 
wymieniłem, udało się - i nawet nic nie zepsułem. Przy okazji wyczyściłem wszystkie nawiewy.
  
 
Kurcze, to aż miesiąc Ci zajęło ??????????