Kto ma nowego Avensiska??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, niedlugo stane sie posiadacem nowego avensisa (przyszly tydzien).

czy ktos z Was ma taki samochod??

jak sie Wam nim jezdzi?

bylem na jezdzie probnej dieselkiem i jestem zachwycony

planyje wrzucic do niej chip na 150 kucy i sie zastanawiam... prosze o rady
  
 
ehhh... powiem krotko : szczesciarz
  
 
szkoda tylko ze kredyt musze wziac.....
  
 
czy to jest ta nowa avensis co dostala 5 gwiazdek ?
  
 
nowka sztuka z salonu. rok 2003. w moim profilu sa jej fotki...
tylko ze bede mial grafitowy lakier.. i bezowa tapicerka
  
 
ehh.... też bym kciał
  
 
dla chcacego nic trudnego
  
 
Cytat:
2003-08-15 20:50:10, czajen pisze:
witam, niedlugo stane sie posiadacem nowego avensisa (przyszly tydzien).

czy ktos z Was ma taki samochod??

jak sie Wam nim jezdzi?

bylem na jezdzie probnej dieselkiem i jestem zachwycony

planyje wrzucic do niej chip na 150 kucy i sie zastanawiam... prosze o rady



Chyba na razie tylko ty masz nową Ave.
Dieselek jest wspaniały (mam Corollkę 110) - ale gdybym miała kasę to bym go zawirusowała od razu
  
 
Cytat:
2003-08-15 20:50:10, czajen pisze:

planyje wrzucic do niej chip na 150 kucy i sie zastanawiam... prosze o rady


a ska ten chip weźmiesz?? TTE?? bo nik inny nie robi D4D w Polsce
  
 
aby gwarancji 3 letniej nie stracić trzeba z tte
  
 
Przywiozłęm na Zlot do Lubiatowa gazetkę z tabelą oficjalnych parametrów oferowanych przez Toyotę (TTE) do silników diesla (...)

Edytuję, bo znalazłem drugą gazetkę i podaję co tam piszą.

Do Avensisa D4D 110 KM/250 Nm można dodać fabryczny (TTE) chip za 3.300 PLN, który podniesie moc do 140 KM i moment obr. do 295 Nm.


[ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2003-08-18 11:34:56 ]
  
 
w Toyocie ma kosztowac okolo 5.000 i dawac 150 km i moment okolo 320 Nm...
  
 
Cytat:
2003-08-18 12:38:04, czajen pisze:
w Toyocie ma kosztowac okolo 5.000 i dawac 150 km i moment okolo 320 Nm...



to ciekawe co piszesz. W której Toyocie podali Ci takie ceny? Ja bym to sprawdził w kilku miejscach.

Oto co oficjalnie podaje Toyota Motor Polska, na temat dodawania modułów TTE do silników D4D:

Corolla : 90 KM/215 Nm -> z modułem 116 KM/255 Nm, cena 3.240 zł
Corolla : 110 KM/250 Nm -> 140 KM/295 Nm, 3.240 zł

Avensis : 110 KM/250 Nm -> 140 KM/295 Nm, 3.300 zł

RAV 4 : 116 KM/250Nm -> 150 KM/305 Nm, 4.375 zł

Previa R3 : 116 Km/250 Nm -> 140 KM/300 Nm, 4,375 zł

Być może wstawią Ci inny chip niż podają w oficjalnym katalogu, nowszy, mocnejszy i droższy. Napisz po wszystkim co i jak.


PS
A swoją drogą tuningować wersję kombi ... nie jestem zwolennikiem
  
 
Cytat:
2003-08-18 12:58:17, jackal pisze:
PS
A swoją drogą tuningować wersję kombi ... nie jestem zwolennikiem



Tzn ze kombi nie moga byc szybkie ?
  
 
w Markach w Toyocie. To są chipy, ktorych jeszcze nie ma w salonach. Miały byc w polowie sierpnia, ale jeszcze ich nie ma. Najprawdopobniej beda we wrzesniu.
  
 
Cytat:
2003-08-18 12:59:56, Deeno pisze:
Tzn ze kombi nie moga byc szybkie ?



Deeno, ja nic nie pisałem o szybkości. Kombi mogą być szybkie, jak najbardziej, ale tuningowane? To tak jakby stuningować Lublina czy Stara. Można tylko po co???

Ja widzę to tak: jeśli chce się mieć szybką furę, kupujemy auto sportowe, jeśli do przewozu osób - rodzinnego vana, jeśli pakowną - dostawczaka. A nadwozie kombi kojarzy mi się z typowym samochodem przedstawiciela handlowego, jeszcze tylko ładnie stuningowana kratka za siedzeniami, silnik diesla i w Polskę.
  
 
ja nie bede mial kratki

a co do tuningu, to tylko sie ogranicze na felach fajnych na razie ( moze i 18") i chip...

no i oczywiscie ladna, czysta muza w srodku....

[ wiadomość edytowana przez: czajen dnia 2003-08-18 21:05:25 ]
  
 
Cytat:
2003-08-18 13:40:04, jackal pisze:
Deeno, ja nic nie pisałem o szybkości. Kombi mogą być szybkie, jak najbardziej, ale tuningowane? To tak jakby stuningować Lublina czy Stara. Można tylko po co???

Ja widzę to tak: jeśli chce się mieć szybką furę, kupujemy auto sportowe, jeśli do przewozu osób - rodzinnego vana, jeśli pakowną - dostawczaka. A nadwozie kombi kojarzy mi się z typowym samochodem przedstawiciela handlowego, jeszcze tylko ładnie stuningowana kratka za siedzeniami, silnik diesla i w Polskę.



Jackal jakby to powiedzieć sa dwie szkoły - albo rzeczywiśckie kupujesz sportówkę i każdy to wie; albo masz tzw. autko "cichociemne" - czyli coś niesprawiającego wrażenia wymiataka a objeżdżające wszystko.
I o czymś takim wyśli chyba Czajen.
Notabene jest przecież Combo z którym mało kto ma sznsę bo ma zmieniony motorek.
Pozatym zobacz jaki to szok dla innego kierowcy jak Cię kombi albo van objeżdża
  
 
jak bym mial benzynke 2.0 albo 2.4 nawet, to nie mogl bym sie powstrzymac, od wstawienia do niej NITRO.

nie ma nic milszego, od wymiatacza niepozornego a kombi takim wlasnie jest

ale "niestety" bede mial diesela i tylko mi chip pozostaje....
  
 
Cytat:
2003-08-18 21:16:11, gosiek pisze:
Jackal jakby to powiedzieć sa dwie szkoły - albo rzeczywiśckie kupujesz sportówkę i każdy to wie; albo masz tzw. autko "cichociemne" - czyli coś niesprawiającego wrażenia wymiataka a objeżdżające wszystko.
I o czymś takim wyśli chyba Czajen.



Z tego co zrozumiałem, Czajen jest również fanem tuningu wizualnego - wystarczy przeczytać info w jego profilu. Same alusy (w takiej wersji powinny IMO być od razu)i chip jak najbardziej popieram, ale owiewki, przyciemnione szybki, spojlery/lotki i inne bajery "upiększające" do mnie nie przemawiają.