Witam
Ja mam silnik XU5 **
Koło rozrządu blokujesz w tym otworze wiertłem 10mm. Na tym kole jest tylko jeden otwór a w głowicy jest on umieszczony po lewej u dołu patrząc na bok silnika od strony rozrządu. Znak na tym kole (mały kwadratowy, tylko jeden) ustawi się prostopadle do płaszczyzny głowicy (czyli na górze)
Dolne koło też blokujesz (np wiertłem). Na kole masz cztery otwory, dwa duże które służą do odkręcenia 2 śrub (poniżej wału) i 2 małe przy sobie. Koło blokujesz przez ten otwór (10mm) na wzgrubieniu (ten lekko po prawej) a w kadłubie masz kanał do blokowania powyżej wału, ten węższy lekko po lewej. Znak wtedy ustawi się po prawej stronie (też jest tylko jeden).
Dodatkowo na pasku powinieneś mieć dwie kreski, które powinny wypadać dokładnie na tych znakach na kołach. Strona po której długość paska między kreskami jest mniejsza ma być po prawej stronie.
Tak jak pisał poprzednik pierwszy cylinder jest od strony koła zamachowego (Peugeot zawsze robił na odwrót
)
To co napisałem jest dla Peugeota 305 wg książki Haynesa ale wszystkie silniki serii XU mają ( a przynajmniej powinny mieć) tak samo więc problemów raczej nie powinieneś mieć.
114 zębów raczej nie powinno przeszkadzać no chyba że zabraknie regulacji na napinaczu.