Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2011-02-27 00:03:11 No gratuluję wyboru. Czekamy czasu kiedy zapłaczesz za omegą. Pozdrawiamy Twój portfel. Nara. |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2011-02-27 10:11:16 zależy jak trafi , ogólnie nie ma zasady, ponoc fordy sa do dupy, ja je tłuke 3 rok i jestem zadowolony, pomijam że zaplecze częsci mam do końca zycia, poprostu o dziwo nic nie robie poza klockami i filtrami . focus 1.8 di 320 tys km , connect 1.8 ci 200 tyś i transit 390 tys km 2.4 tddi. i silniki suche , a w omedze po 156 tys km dekle uszczelniane 5 razy uszczelniacz na wale 2 razy .itp itd..... |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2011-02-28 14:11:15 Zaczynamy zmieniać galaktykę na zasadzie a mój kolega to.....
Przy każdorazowej zmianie auta te same nuty. W historii mojej motoryzacji największą porażką był passat, który miał w ogóle się nie psuć i być och i ach....Argumenty typu mój kolega nie są dla mnie argumentami bo też mam kolegów którzy jeżdżą i mietkami i audi i są zadowloleni. Zmiana auta pociąga za sobą ryzyko wiem - mam tego świadomość. Swoje decyzje aproksymuję pomiędzy opiniami tych, którzy auta mi obsługują i mają dostęp do części oraz są w stanie podać mi koszta napraw. Do finału z tej półki weszły własnie mercedes i audi. Temat będę kontynuował gdy już poznam sam konkrety. Na razie jeżdżę kluską choć wczoraj jakiś "kierowiec" zaparkował mi renaulta w klusce z tyłu . Muszę kleić zderzak.... |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2011-02-28 17:03:50
no wszyscy znajomi co to kumaci w branży moto mówili, żeby nie kupować jepa xj bo to się ciągle sypie i rdzewieje, i wiesz co? Kupiłem, i cholera, mieli rację. Ale kto by tam słuchał kolegów
|
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2011-02-28 17:20:28 Problem w tym, że z moich znajomych może z 10% posiadaczy odradza mi Audi - reszta jest zadowolona, w przypadku mesia różnica nie jest też bardziej zauważalna.... |
serek_elite LOB NET MEMBER Huntingdon | 2011-02-28 23:15:28 nie mam stycznosci z mietkami, natomiast przy audi dlubie dosyc duzo, najczesciej leci przednie zawieszenie, uszczelniacze na zaworach ale to chyba norma w kazdym audi, kruszace sie wirniki na pompie wody
w skrzyniach automatycznych czesto pada tiptronic jesli chodzi o rozrzad to nie ma tragedii, fakt trzeba rozebrac przod auta ale i tak nie jest az tak duzo roboty max 5 godzin reszta to praktycznie ustrki eksploatacyjne nie myslales o jakims E39??
|
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2011-03-01 00:09:09 Ogólnie zabawnie się temat kręci...
Ja już dawno myślałem nad zmianą auta myślałem o 540 E-39 albo właśnie Audi A6-S6 C5. i po zgłębieniu tematu części eksploatacyjne miedzy tymi autami to Audi na duży plus w BMW trzeba x2 za wszystko zapłacić wiec odrazu została odrzucona no i tak samo rdzewieje jak Opel. Nie żałuje wyboru na wielki + na Audi sposób wykonania, jakości, komfort, skrzynia, silnik, elastyczność, naped na 4 kapcie i mozna tak wiele wiele wypisywać czego Omedze brakuje...poprostu nie tak liga. Disel V6 to tragedia wiec tutaj nawet taka możliwość nie wchodzi. Uszczelniacze w Audi padają tylko w jakim realnym przebiegu w Omedze do tej pory to będzie sie lał olej z każdego możliwego miejsca. Zawieszenie z przodu komplet tulej koszt rzędu 400 zł wszystkie jakie sa z Lemfodera dokładnie 10 sztuk. Sworznie można zrobic za pare groszy wiekszość znających temat regeneruje sworznie. Kupno wachaczy z Lemfodera nikt jeszcze nie pożałował nawet biorąc na sztuki który poprostu się skończył. A jak sie kupuje komplety za 1500 zł z końcowkami jeszcze i kompletem śrub to pózniej powstają takie teorie ze zawieszenie jest do bani i czesto nadaje sie do wymiany... A zawieszenie z tyłu nie do zabicia... 4000 zł za zawieszenie to chyba w ASO. Wymiana rozrządu zajmuje tyle samo czasu co w Omedze w V-ce. No i nie pada wszystko po kolei jak w Omegach wiecznie coś... Nie biorę tylko swoich Omeg co miałem czyli 2 sztuk ale kilka aut które do mnie regularnie przyjeżdzają... |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2011-03-01 22:57:55 homer dużo już nalatałeś tym audi?
dużo takich już robiłeś? pamiętasz, że porównujesz omegę za 10k z s6 za 35k? pytam z czystej ciekawości, bo piszesz, jakbyś miał kilkuletnie a nie kilkutygodniowe porównanie a audiki stały w cenach omegi. oby się nowe auto jak najlepiej spisywało, mam nadzieję, że po roku-dwóch będziesz nadal zadowolony |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2011-03-01 23:17:25 Ile czasu robie auta to tak samo robie i Audi i Omegi i inne auta widze co ile kosztuje i co jak czesto pada...Wiec temat znam. A jak jezdze po Polsce i od salonu do salonu autoryzowanego i nie autoryzowanego to statystyka sie powieksza.
Niektore rzeczy sa drozsze nie powiem niz w Omedze. Mechanicznie kazde auto bede naprawial czasami z checia czasami nie. Ale naprawy blacharskie to normalnie jak plachta na byka na mnie dziala. Tak jak pisalem naprawa tiptronica zrobi mi Adam albo sam bede mial chec to zrobie albo jeszcze ktos inny ale wole wlozyc jakies pieniadze w skrzynie czy silnik i wiem co mam a nie ze pomaluje auto a za pol do roku wyjdzie cos znowu albo element bedzie sie juz nadawal do wymiany bo od wewnatrz go zje... Kazdy dobrze wie ze Ople maja to do siebie ze wiecznie padaja drobne elementy ktore czlowieka deneruja na maxa. Od dawna zbieralem sie do zmiany auta ale przybrac sie nie moglem. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2011-03-14 12:28:48 też mam od jakiegoś czasu styczność z markami wszelakimi i statystyki zawodności są nieubłagane i dla złomegi, BMW, ałdi, mercka i np volvo
psują się różne gówna, typu czujniki, przepływki, sondy, elementy zawieszeń, pompy itp itd jednakowo serwisowanie to koszty różne, zazwyczaj najtaniej złomega a reszta to już loteria i żadne z tych autek nie jest cudem ponad inne każde ma zalety i każde ma wady cena do jakości najlepiej we volvo cena do osiągów najlepiej złomega cena do niezawodności.... W124 wolę kilka różnych youngtimerów zarzynać niż szczypać się w jednym wychuchanym cudzie z początku 21 wieku nie znam nikogo kto ze łzami pozbywał się dużego paliwożernego smoka, a zamienił go na małego nowszego średniaka w TDI czy tam innym dieslu [ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2011-03-14 12:35:47 ] |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2011-03-15 07:21:39 Nie wyścigi - na razie powolutku szukam, jak coś znajdę dam znać zaś ze sprzedażą kluski nie mam Bóg wie jakiego ciśnienia.... |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2011-03-15 08:33:40 Jak czytam takie pierdoły na temat zawieszenia audi to się słabo robi w gaciach.
Pewnie, że można tulejki wymienić ...za 400 pln to se mozna jak się samemu robi i jak sie ma czym czyli pneumat , prasa bo jak ty homer z klucza potrafisz rozkrecić pierwszy montaż górnych wahaczy to... to ja przez 8 miesiecy nie rozbierałem aluVWAudiSzajsu....ergo żaden warsztat nie wymieni tych tulejek za darmo za kazdą policzą najtaniej ze 20pl a jest ich ile ? Tak 8 szt. A co ze sworzniami? Oczywiscie że daje się je regenerować , podobno nawet da sie z rok polatać...ile ich jest ? Tak 8szt. W Koszalinie ca 60 pln sztuka Jak dla mnie to 1000 pln i jeszcze ktoś to musi zmontować i rozmontować/zmontować. Nie liczyłem koncówek drążków i łaczników. Też będzie ze 200pln Ja mogę kupić kpl zestaw Fortuny /OCAP za ca700 -800 pln i mogę go zmieniać co roku bo zrobię to sam. Tyle jesli chodzi o wymianę tulejek i regenerację sworzni. A teraz sami odnieście te koszty naprawy przedniego zawieszenia do Kosztów omegi gdzie na stronę wydacie max 150 pln + 80 montaż tuleji i sworznia. Dla mnie 1500 pln do 360 pln robi róznicę . Ale kto bogatemu zabroni... [ wiadomość edytowana przez: Mr_Brayan dnia 2011-03-15 08:38:18 ] |
jari_1984 LOB SYMPATYK Audi A8 4.2 Bydgoszcz | 2011-03-15 20:17:03 O A8 4.2 mogę coś napisać. Jeżdzę takim od prawie trzech lat. Koszty eksploatacji dosyć wysokie- tutaj tęsknię za poczciwą Omegą A. Podstawa to zakup zadbanego egzemplarza. Ja na taki nie trafiłem i od początku prawie wszystkie naprawy, poza eksploatacyjnymi są skutkiem zaniedbań poprzednich właścicieli. Co dziwne elementy elektryczne, którymi jest przeładowana nie psują się.
Trochę brakuje mi problemow w zimie z siłownikami szyb, czy zamków oraz walki z rdzą. W tym Omega jest nie do pobicia. |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2011-03-16 18:44:37 a mnie tam w omedze nic nie cieknie i nigdy nie ciekło
swoją drogą co wy z tymi deklami popaki - jak mam omegi mv6 już z 7 albo 8 lat to jeszcze NIGDY nie uszczelniałem... nic w tych autach generalnie moje omegi jakoś tfu na psa urok się nie psują - w obecnej wymieniałem przepływkę i piasty przednie ale to już podchodzi pod eksploatację a eksploatacja to wiadomo - ceny w omedze nie są zbyt wygórowane, dostępność dobra a i na trwałość nie mogę marudzić. Całą masę kasy włożyłem w omegę to prawda... ale to już z czystej fantazii a nie z potrzeby W sumie nie licząc kosztów paliwa mogę powiedzieć, że omega jest bardzo tania w eksploatacji a z moich doświadczeń praktycznie bezawaryjna. Więcej pieniędzy na serwis wydał ojciec na golfa IV 1.9TDI kupionego w salonie w 2001r - na dzień dzisiejszy oba auta mają podobny przebieg a do golfa powoli dobiera się ruda audi nigdy nie miałem to nie wiem |
gumbas-66 LOB MEMBER AUDIIIIIIIIIII warszawa | 2011-03-16 21:55:35 Koledzy, jeżdżę tą moją audiolką 2 lata i stwierdzam jedno że przez 2 lat użytkowania łamagi miałem sporo różnych awarii i usterek co przekładało się na wydatki. Z audi nie mam kłopotów a awarie są sporadyczne i mimo iż części są trochę droższe to serwisowanie tego autka jest tańsze. Tankowanie boli, trochę dużo pali ale komfort jazdy wynagradza wydatki |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2011-03-17 05:24:42 A jakie opinie macie o Volvo V70 - oczywiście kombi.... |
Jaroslav LOB SYMPATYK Opel LUBLIN | 2011-03-17 10:57:02 |