Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2005-12-01 20:03:07 Łańcuchy się zmienia i w zasadzie tyle
lecz nie wiem jakie są objawy w tdi, że trzeba zmienić. Generalnie huczy na ciepłym to trzeba zmienić. 3 tys kolego to trochę dużo pewnie można to zrobić za mniej Podzwoń trochę i popytaj. Do wymiany powinno być (2 wałki?) 2 łancuchy 3 koła 3 prowadnice kliny na kołach, zmień napinacz dużego łanucha a małego obejrzyj ile sie da nim przejechać (o ile jest tak samo jak w c30se). Powinien być w dobrym stanie. Do tego robota plus płyny uszczelki. Jak sie zerwie będzie więcej niż 3 tys. A auto to ma przejechane co najmniej 200 jak nie więcej. Nie wierz w bajki. |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-01 22:09:25 25DT
Bardzo rzadko zdarza się że łańcuch przeskoczy na zębatce, a wręcz w wielu modelach np. mercedes jest to technicznie niemożliwe .Najczęstszą przyczyną uszkodzeń łańcucha i rzeczy z nim związanych jest brak ciśnienia oleju w silniku , które napina łańcuch poprzez napinacz hydrauliczny ,albo uszkodzenie(zużycie) prowadnicy lub zębatki łańcucha . Więc jeżeli twoje auto ma dopiero około 200tyś i twoja eksploatacja nie doprowadzała do braku ciśnienia oleju w układzie ,to coś ci po prostu spier..lili. C30SE C30se ma zupełnie inaczej [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-01 22:10:50 ] [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-01 22:17:49 ] [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-01 22:19:50 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-01 23:33:44
Niestety tego na FTPie nie znajdziesz , AUTODATA na wyposażeniu warsztatu. A co do łańcucha to właśnie naprawiam Nissana Terrano 2.4 benzyna ,gość jeździł bez oleju i łańcuch tak latał że pokrzywił wszystkie zawory ,a nie przeskoczył. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-01 23:35:33 ] |
MadziarTG Omega Tarnowskie Góry | 2005-12-03 00:22:09 a ile u Ciebie taka impreza kosztuje ?? |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-03 14:44:12 W nissanie wyjdzie około 3 tyś , u ciebie od 800zł do 1500zł pod warunkiem że zawory całe ,bo jak przeskoczył łańcuch w co szczerze wątpię to masz napewno krzywe ponieważ jeden ząbek to 15 stopni ,a kolizja następuje po 8 stopniach. |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-03 19:48:17 Niestety trzeba ściągać głowicę i miskę ,poniewarz inaczej się nie można dostać do łańcucha ,ale problem jest tylko z miską bo głowica to pikuś.
Jeżeli dobrze myślę to koło zębate od pompy wtryskowej masz pod kątem 40 stopni od normy???Bo jeśli tak to tuleja ustalająca w pompie się rozleciała i wałek pompy wtryskowej chodzi krzywo [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-03 20:30:23 ] [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-03 20:31:31 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-04 01:11:14 Ściągnąć miskę bez wyciągania silnika się da ,tylko trzeba zawieche opuszczać i silnik podnieść ,nie jest to łatwe ,ale możliwe.
Pompa wtryskowa normalnie pracuje z uszkodzoną tulejką wałka ,w samochodach wyposażonych w pasek rozrządu dosyć często przy nadmiernym naciągu paska ta właśnie tulejka zostaje uszkodzona ,ale nie wiem co było przyczyną u ciebie .Napewno trzeba zdemontować pompę wtryskową i zawieść do regeneracji. Może obejdzie się bez ściągania miski i głowicy ,musisz najpierw pompę wyjąć. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-04 01:12:55 ] [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-04 01:15:09 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2005-12-04 16:44:40 Jak pompę zawieziesz do pompiaża to ci on pokarze jak ją ustawić na samochodzie ,albo się znim dogadaj i ci pomoże.
Odkręcasz śrubę mocującą zębatkę na pompie , ustawiasz krzywki wałka rozrządu pierwszego cylindra symetrycznie wierzchąłkami do góry tzn. jeden szpic na lewo drugi na prawo wtakim samym stopniu po obu stronach i w takim położeniu masz wtrysk na pierwszy cylinder . Robisz markerem dokładne znaki na kole głównym wału i na wałku rozrządy i rozbierasz. Później na znakach zrobionych markerem wkładasz pompę z trzpieniem nastawczym (tu ci pompiaż pomoże) i w pierwszej kolejności dokręcasz śrubę mocującą koło zębate pompy itd.Tylko po zamontowaniu pompiaż będzie musiał ją jeszcze doregulować. Co do flachy to przyjedz na wiosenny zlot to wypijemy kupe browarów. Dobrze przestudiuj rysunek rozrządu ,tam jest wszystko pokazane jak ustawić. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2005-12-04 16:54:34 ] |