Instalka pod halogeny @RS w zwykłym Essim?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanko przed snem

Czy w zwykłym essim takij jak np. mój MKV CLX, jest instalacja pod halogeny takie jak w zderzaku RS-a? Domyślam się że nie ma.. chociaz kto wie...

ALe jeśłi nie ma, to czy dużo żeźby jest żeby dorobić i jak to zrobić. O kierunki nie pytam bo to akurat małe piFko.
  
 
zajakis czas bede to przerabial dam znac co i jak
  
 
Musimy z Lukasem dobrze kopnąć od drugiej strony w pewien zderzaczek, a potem się będziem elktryką martwić. Lukas ze swoim zapałem zaraz wszystko rozkmini i da Ci znać Master zapewne
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:28:45, Wojo pisze:
Musimy z Lukasem dobrze kopnąć od drugiej strony w pewien zderzaczek, a potem się będziem elktryką martwić. Lukas ze swoim zapałem zaraz wszystko rozkmini i da Ci znać Master zapewne


Wojo czy to zderzaczek ala RS?? jesli tak to moze znalazlby sie jeszcze jeden
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:34:05, sim_on pisze:
Wojo czy to zderzaczek ala RS?? jesli tak to moze znalazlby sie jeszcze jeden



Aż tak często nie rozwalam samochodu
  
 
Remarq to ostatnio przerabiał....jak się pojawi pewnie sie wypowie
  
 
W moim CLX nie było. Instalka własnej roboty to 12mb przewodu, przekaźnik, włącznik, bezpiecznik i 3 godziny roboty. Nie liczę oczywiście montażu halunów czy całego zderzaka.
  
 
Cytat:
2005-12-06 07:01:22, surec pisze:
W moim CLX nie było. Instalka własnej roboty to 12mb przewodu, przekaźnik, włącznik, bezpiecznik i 3 godziny roboty. Nie liczę oczywiście montażu halunów czy całego zderzaka.



ło a myślałem że nie będzie z tym aż tyle zabawy...
  
 
Cytat:
2005-12-06 08:36:21, MasterCheat pisze:
ło a myślałem że nie będzie z tym aż tyle zabawy...

Nie jest tak źle. Koszt to max 20pln, a czasu też nie potrzeba dużo. Najgorzej jest przełożyć kable przez przegrodę od silnika do kabiny. Reszta to betka-podpinasz przekaźnik bezpiecznik i wyłacznik. Z plusem podpiałem się pod bezpieczniki przy aku do wolnego pinu. Minus-do masy przy lampie przedniej.
  
 
Cytat:
2005-12-06 09:13:33, surec pisze:
Nie jest tak źle. Koszt to max 20pln, a czasu też nie potrzeba dużo. Najgorzej jest przełożyć kable przez przegrodę od silnika do kabiny. Reszta to betka-podpinasz przekaźnik bezpiecznik i wyłacznik. Z plusem podpiałem się pod bezpieczniki przy aku do wolnego pinu. Minus-do masy przy lampie przedniej.




Oki. poczaje schematy... sie coś wymyśli
  
 
Tak tak Remarq już zrobił: instalke do kierunków:miałem gotowe kostki od janka rs i poprostu przylutowałem je do orginalnej instalki potem na to rureczka termokurczliwa i całość czarną taśmą izolacyjną, żeby wyglądało jak orginalna instalka tyle, że kabel od prawego kierunku jest dłuższy niż ten od lewego, zwróccie na to uwagę. Co do halogenów poszedłem na łatwizne miałem instalacje do podgrzewania przedniej szyby zaś szybka miała przepalone ścieżki.... więc pociągnełem kable nadkolami w miejscu gdzie idą orginalne wiązki i podłączyłem tuż przy przekażniku który jest nad akumulatorem, potem tylko zamieniłem przód włącznika od grzanej szybki na ten od przeciwmgielnych bo akurat miałem taki pod ręką. Teraz mam halo na przekażniczku i do tego na ładnym orginalnym i podświetlanym włączniku w fabrycznym miejscu a do tego halo moga być włączone tylko przy włączonym silniku i gasną po wyłączeniu silnika tak że przy ponownym rozruchu np: następnego dnia po mieście nie będe jezdził na halo co by mnie zresztą drogo kosztowało
Pozdro
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:28:45, Wojo pisze:
Musimy z Lukasem dobrze kopnąć od drugiej strony w pewien zderzaczek, a potem się będziem elktryką martwić. Lukas ze swoim zapałem zaraz wszystko rozkmini i da Ci znać Master zapewne



hewhe
zderzaczek sie zrobi
a elektryka albo sie zajme albo oddam w rece specjalisty