Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pawelkwiatek Ford Escort mk6 Warszawa | 2005-12-15 19:46:57 moze jakis odbiornik ma przebicie z masa? |
PSYQ Koluszki | 2005-12-15 20:19:59 hmmm... no nie wiem..
np. powoli załączając odbiorniki obroty spadają... |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-12-15 20:38:26 A ja polecam reset kompa na poczatek |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2005-12-15 21:03:17 W moim escorciku '98 działi się podobnie, a prócz tego czasem "falowały" obroty. Trzeba było wyczyścić dyszę wolnych obrotów i pomogło. Teraz jest ok. |
damianco Ford Escort MkV 1.6EFI Łódź | 2005-12-15 21:08:07 Misiek_gd.
Niestety w paru miejscach minałeś sie z prawda.A najbardziej w sprawie tego ładowania. Sam alternator ładuje w zal od auta od 18 do 22V Od tego jest regulator napięcia aby ten prad ograniczyc w zakresie od 13.9 do 14.5.Zaznaczam ze alternator jezeli jest w pełni sprawny podaje cały czas stałe napięcie.To do regulatora nalezy cała reszta.A to ze podnoszą sie obroty jak włączasz coraz więcej odbiorników to tez przez regulator napięcia.Jak jest uszkodzony i włąączysz za duzo odbiorników to autko portafi zgasnąc.Sam znam nie jeden taki przypadek gdyz stykam sie z podobnymi problemam codziennie w pracy |
misiek_gd ford escort Gdańsk | 2005-12-15 21:19:01 no tak zgadzam sie ztym nie pisalem o regulatorze bo jakos utkwila mi zmiana regulatora z innego postu
tak dla ciekawostki mialem przypadek ze auto chodzilo tylko na wolnych obrotach wlaczenie czegos auto gaslo dodanie gazu tez gaslo okazalo sie ze akum i regulator byly walniete puzniej gadalem z elektrykiem to mowil ze prawdo podobnie zwarcie na celach czy cos takiego i od tego poszedl regulator |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2005-12-15 21:23:53 Misiek_gd kartki w książce do elektrotechniki ci się posklejały
Piszesz o czymś o czym nie bardzo masz pojęcie - prąd to nie to samo co napięcie. Poza tym kolega słusznie zaznaczył że napięcie na aku powinno być w ZAKRESIE 13.9 - 14.5 V (volt) Owszem prąd zmienia się w zależności od obciążenia (stanu naładowania aku oraz ilości włączonych odbiorników) ale napięcie przy sprawnej instalacji elektrycznej nie może spaść poniżej 13.9 V. Poza tym słuszna uwaga aby zgłosić się do warsztatu gdzie montowali instalkę LPG bo spadek napięcia w instalacji może być tylko efektem a nie przyczyną dolegliwości. |
PSYQ Koluszki | 2005-12-15 21:40:36 No niewątpliwie musze coś z tym zrobić... jutro pomierze napięcie...
Tylko kurcze jush bylem u gazowników i mówią ze wszystko jest OK i nie powinno być problemów. Ale jednak są... Kompa zresetowałem ( przez 2 godz odłączyłem (-) ) potem 3 min na wolnych i 2 min. na 1500 obr/min. Aha dodam jeszcze ze kiedy auto jest zimne jest ok. Dopiero jak sie rozgrzeje w tedy zaczynają sie cyrki z tymi obrotami. PS. Kurcze jak nie urok to sraczka, kiedyś miałem Astre GSI C20XE z 92 roku super autko tylko ze sie sypało a ja nie miałem nerw i pieniędzy zeby wkładać kase do niego, mówie kupie sobie bradziej "cywilne" autko do jazdy. Założyłem GAZ i tu prosze. Mama teraz za sffoje. Pięknie qrwa, pięknie :-/ |
PSYQ Koluszki | 2005-12-16 11:31:32 Pomierzyłem napięcie ładowania... wyszło 14.2V a przy włączonych odbiornikach 13.6V. wydaje sie być w pożądku, tyle tylko ze na zimnym silniku wszystko jest ok. Po rozgrzaniu obroty lecą w dół, zobacze wtedy... |
PSYQ Koluszki | 2005-12-16 17:27:48 Zczytałem kody błędów i wygląda to tak:
3 błyśnięcia, krótka przerwa i znowu 3 błyśnięcia - kod 33 - czujnik temp chyba? 1 błyśnięcie - nie wiem czy to kod 1 czy 10? potem znowu 3 błyśnięcia, krótka przerwa i znowu 3 błyśnięcia. Potem koniec chyba bo nic sie nie działo. Albo coś pokręciłem albo jakoś... Moze rzeczywiście to ten czujnik bo jak sie rozgrzeje autko to jest kaszanka wtedy? |