"Zchipowany" escort

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, przegladalem jakis czas temu opisy escortow 1,6 16V DOHC- pisze i osiagaja okolo 5500obr/min (okolo 90KM). Moj escort z tym samym silnikiem osiaga 6000obr/min (wtedy nastepuje odciecie)- czy to mozliwe ze jest w nim zamontowany jakis inny chip? Do ilu obrotow kreca sie wasze silniki?
  
 
Zle zrozumiales. Escorty osiagaja 90 KM przy 5500 - co nie znaczy, ze nie kreca sie wyzej. Kazdy essi 16V powinien odcinac przy 6500
  
 
Dokładnie a mój 1.6 efi idzie do 6.500 ale optymalnie podobno ma prze 5.500
  
 
Co sie robi jak sie odetnie doplyw paliwa?
  
 
Cytat:
2005-12-18 00:17:26, Snale pisze:
Co sie robi jak sie odetnie doplyw paliwa?



A o co Ci chodzi, bo jakos tak nie pasuje Twoje pytanie do tego watku
  
 
chiba jemu chodzilo o to co sie dzieje po odcieciu z autkiem przynajmniej ja tak zrozumialam
  
 
Tak jest ALLka, jade, podciagam silnik pod 6500 i bam. i co dalej? Jeszcze nie mialem takiej sytuacji i nie zamierzam miec, ale gdyby jednak ??
  
 
No co, odcina wtrysk, obroty spadaja, znow sie wlacza wtrysk, obroty wzrastaja i tak w kolko Normalna sytuacja.
  
 
na LPG tez?
  
 
Nie. Na LPG pierwszej generacji mozesz przekrecic silnik, natomiast II generacji powinno sie ustawiac prog max obrotow. Wtedy automatycznie przleaczy sie na benzyne, dojdzie do 6500 i zadziala odciecie benzyny
  
 
Cytat:
2005-12-18 00:51:49, Snale pisze:
na LPG tez?

jak masz sekwencje to tak...a odciecie paliwa brzmi takie tak jakby duszenie sie silnika....sru tututu
  
 
A moim skromnym zdaniem odcinany jest zaplon,a wnioskuje to z tego ,ze RS ma dwie cewki i w sumie ida 4 przewody do nich.Po przerobce na jedna cewke wykorzystalem 3 przewody - tylko jeden zasilajacy i odciecie mam jakby 2 razy wolniejsze
  
 
Odcinane jest paliwo (wtryski) bo w przeciwnym razie po każdym odcięciu byś zmieniał katalizator
  
 
Odcina wtryski na 100%
  
 
Cytat:
2005-12-18 12:00:19, Seba pisze:
A moim skromnym zdaniem odcinany jest zaplon,a wnioskuje to z tego ,ze RS ma dwie cewki i w sumie ida 4 przewody do nich.Po przerobce na jedna cewke wykorzystalem 3 przewody - tylko jeden zasilajacy i odciecie mam jakby 2 razy wolniejsze



Gdyby tak bylo jak mowisz to w swoim bylym EFI nie moglbys sie chwalic kreceniem silnika ponad 7000
  
 
Moze i tak,nie wiem Ale czemu mam takie dziwne odciecie??