Brak mocy i błąd p0299 yaris

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam znowu nie daje żyć bo to ten sam yaris nie wchodzi w obroty pod obciążeniem i jak już się gniecie pedał to do 3 tyś obrotów na płaskim terenie pod górke słabnie , przeciągnołem go z górki do 3,5 -4 ty ś obrotów 108 km/h i wyskoczył check błąd p 0299 sam. stał długo power poszedł 350km przejechane ale tak się nie da jeżdzić hehe .. przepustnica na włączonym zapłonie jest 100% pedał wciśnięty do podłogi. Na zapalonym silniku wciskam pedał jest 26 % przy 3300 obrotów. Po skasowaniu tego błędu jest to samo ciepły czy zimny silnik problem z rozpędzaniem jak już się uda 3 tyś maks.

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-04 00:11:12 ]
 
 
Sciagaj i zakladaj wtyczke z elektrozaworka ktory podaje podcisnienie na gruche korektora turbiny.I obserwuj czy grucha wciaga i wypuszcza preta regulacji kierownicy strugi. Wzglednie czy nie spadl wezyk na drodze od wakupompy do silownika turbiny.
Ale znajac zycie to pewnie kierownice strugi lapnelo , a w 1.4 jak ja zablokuje to juz na amen.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Mistrzu patrzyłem ten pręt w gruszce się chowa 1,5 cm jak zapalam sam. bawiłem się pod ciśnieniem i chodziła tam i z powrotem jak dodam gazu do 3 tyś obrotów pręt sie nie rusza cały czas nie opada dodam jeszcze gazu tak samo tak się zastanawiam czy katalizator nie jest zawalony ale przykładając dłoń spaliny wylatują .egr też poszedł od inego sam, jak i przepustnica pisze żeby było wiadomo po skasowaniu błędu nic się nie zapala pod kompem też nie ma błędu po gazowaniu na postoju i oczywiście najpierw rozgrzanym silniku .. może łopatki się uszkodziłty gdy dostało się borygo do komory spalania oleju nie bierze boryga też nie

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-04 10:44:45 ]
 
 
Cytat:
2012-04-04 10:41:16, avensis22d4d pisze:
Mistrzu patrzyłem ten pręt w gruszce się chowa 1,5 cm jak zapalam sam. bawiłem się pod ciśnieniem i chodziła tam i z powrotem jak dodam gazu do 3 tyś obrotów pręt sie nie rusza cały czas nie opada dodam jeszcze gazu tak samo tak się zastanawiam czy katalizator nie jest zawalony ale przykładając dłoń spaliny wylatują .egr też poszedł od inego sam, jak i przepustnica pisze żeby było wiadomo po skasowaniu błędu nic się nie zapala pod kompem też nie ma błędu po gazowaniu na postoju i oczywiście najpierw rozgrzanym silniku .. może łopatki się uszkodziłty gdy dostało się borygo do komory spalania oleju nie bierze boryga też nie [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-04 10:44:45 ]

To sprawdz czy wirnik nie ma luzow po osi i po promieniu.
Przejedz sie z testerem przyspieszajac na 4 biegu od 1500 do 4000 i zanotuj jakie sa cisnienia na listwie paliwowej i na turbinie.Przy 1800 2000 2500 3000 3500 obr

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Działałem i wyszło kiedy wchodzi w wysokie obroty od 1500 do 3 bo dalej nie idzie nawet gniotąc pedał że zmiejsza się Ciśnienie w kolektorze dolotowym rożnica 6 kPa od wolnych orotów ciśnienie na listwie zwiększa się i zmniejsza proporcjonalnie do obrotów( pompe tak wogóle i wtryski sprawdzane były na maszynie wcześniej przed odpaleniem ) czyli katalizator wychodzi tylko pytanie czy go przepali czy nie ??



[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-07 13:35:20 ]
 
 
Cytat:
2012-04-07 13:21:06, avensis22d4d pisze:
Działałem i wyszło kiedy wchodzi w wysokie obroty od 1500 do 3 bo dalej nie idzie nawet gniotąc pedał że zmiejsza się Ciśnienie w kolektorze dolotowym rożnica 6 kPa od wolnych orotów ciśnienie na listwie zwiększa się i zmniejsza proporcjonalnie do obrotów( pompe tak wogóle i wtryski sprawdzane były na maszynie wcześniej przed odpaleniem ) czyli katalizator wychodzi tylko pytanie czy go przepali czy nie ?? [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-07 13:35:20 ]


To jakie masz w koncu to cisnienie w kolektorze ssacym gdy np na listwie jest 100Mpa i jakie sa obroty ?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Przepustnica 99% , Prędkość 85 km/h ,Common rail 105 mPa ,MAP 86 kPa ,MAF 25,62 gm/s, obroty 2660rpm wyrzucam na luz czyli wolne obroty MAP wzrasta do 94kPa




[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-08 00:17:23 ]
 
 
Cytat:
2012-04-08 00:06:52, avensis22d4d pisze:
Przepustnica 99% , Prędkość 85 km/h ,Common rail 105 mPa ,MAP 86 kPa ,MAF 25,62 gm/s, obroty 2660rpm wyrzucam na luz czyli wolne obroty MAP wzrasta do 94kPa [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-04-08 00:17:23 ]


A nie masz czasem zatkanego intercoolera .
Z odmy kopci?
Jak przegazujesz na postoju to pomacaj weze przed i za intercoolerem czy za intercoolerem sie nie zasysa waz do srodka.
a jakie masz luzy na wirniku turbiny?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Właśnie jak ci napisałem dane to dało mi domyślenia i patrzyłem za itercoolerem jak dodam gazu to silnik ciągnie powietrze a turbina nie pompuje i czarny dym leci z rury falują obroty to skłania mnie do zajrzenia do tego wirnika z odmy nie kopci
 
 
Wychodzi na krzywy wałek turbo bo po rozebraniu obudowy od cześci pompującej kreci się lużno a jak załorze to wcale niechce się kręcić czy jest komplet naprawczy gdzieś turbina firmy garret ?? wirniki obydwa całe
 
 
Cytat:
2012-05-07 16:35:12, avensis22d4d pisze:
Wychodzi na krzywy wałek turbo bo po rozebraniu obudowy od cześci pompującej kreci się lużno a jak załorze to wcale niechce się kręcić czy jest komplet naprawczy gdzieś turbina firmy garret ?? wirniki obydwa całe


Nie sadze zeby wirnik sie skrzywil , jak juz to zwichrowalo obudowe na skutek przegrzania, i tu albo wydech zapchany albo brak olejenia lub brak plaszcza wodnego.
co do turbiny do 1.4 to sa tanie uzywki z gwarancja rozruchowa wiec niema sensu czegokolwiek szewcowac.
Wazne natomiast jest ustalenie przyczyny awarii...

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
serwis radom brak boryga w silniku i deptanie = brak rozumu heh