[405] Pompa wspomagania rzęzi ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie jak w temacie pompa zaczęła rzęzić słychać to nawet w trakcie jazdy podczas pokonywania zakrętu, rzęzi bardziej przy skręcaniu w prawą stronę. Dodatkowo gdy skręcam na postuju mniej wiecej przy 70% skręcenia gdy dalej skręcam czuć jakby jakieś przeskoki coś w stylu jakbym skręcał na nierównościach.. W zbiorbniczku od zawse mam opłynu na minimum, może troszkę mniej.. Pompa siadła czy da sie cos z tym zrobic?
  
 
sorki takie pytanie ode mnie. Co cie sklonilo zeby kupic taki zlom. Co chwile piszesz na forum ze a to to a to to... Kupowales w ciemno na allegro czy jak?
  
 
W takim razie nie czytaj postów, których jestem autorem i bedziesz miał problem z głowy. Przeczytaj mojego posta o problemie z wentylacją tam znajdziesz odpowiedź na swoje zacne pytanie. I jeszcze jedno pytanie. Masz jakiś zastrzeżenia co do mojego pisania na forum??
  
 
SPOKÓJ MIE TU!!!!

Co do pompki - taki lekki skok przy max wychyle kol to ok, natomiast w trakcie skretu nie powinno nic skakac.

Rzezenie - no to chyba sie pompa konczy - ale mozesz sprobowac najpierw wymienic plyn. Moze sie za mocno rozwodnil i na mrozie gestnieje czy co?
  
 
Cytat:
2006-01-09 13:07:55, hepos pisze:W zbiorbniczku od zawse mam opłynu na minimum, może troszkę mniej.. Pompa siadła czy da sie cos z tym zrobic?


Na początek dolej płynu ! Jak pompa się odpowietrzy - rzężenie ustanie .
  
 
Cytat:
2006-01-09 15:29:50, hepos pisze:
W takim razie nie czytaj postów, których jestem autorem i bedziesz miał problem z głowy. Przeczytaj mojego posta o problemie z wentylacją tam znajdziesz odpowiedź na swoje zacne pytanie. I jeszcze jedno pytanie. Masz jakiś zastrzeżenia co do mojego pisania na forum??


wyluzuj czlowieku... heh ja tylko tak sie zapytalem...
p.s zastrzenia mam bo pamietam akcje z forum fsoak
  
 
OK widocznie przeprosin z fsoak nie pamiętasz. Mniejsza o to skoro tylko zapytałeś to Ci tylko odpowiem. Kupiłem to auto w poznaniu, z ogłoszenia. jechałem po niego pociągiem, kupiłem za 850 zł - blacharka idealna z wyjątkiem maski, instalacja gazowa, silnik bierze olej zaiwecha do wymiany itp. Dołożyłem do niego 1200 zł zawieszenie wymienione łącznie z belką i hamulcami i za 2 tyś zł mam Peugeota 405 1991 rok
- abs
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przód
- elektryczny szyberdach
- brązowe szyby
- instalacja gazowa
- welurowa tapicerka
- centralny zamek
- kiedyś była klimatyzacja

i w sumie minus jest taki że pod korkiem oleju jest dużo masła minimalnie je płyn chłodniczy a oleju je dość sporo

No to chyba dobra cena mi wyszła?

Dobra to tak poza tematem. Wracając do tematu to kupie płyn doleje i zobaczymy !
  
 
moze najpierw sprawdz poziom oleju. Bo nie ma sensu zebys kupowal jak moze olej tam masz. Moze to wina pompy a nie oleju... Chociaz w sumie wymiana nigdy nie zawadzi (wymiana oleju).
no niby nie zla cena ale caly czas pisze ze a to to, a to to... I tak dokladasz, samochod skarbonka. Silnik ruina co tu duzo ukrywac, jesli bierze tyle oleju ile tam pisales w ktoryms watku. Czyli kolejne okolo 1500 zl na wymiane, bo chyba remotowac nie ma sensu...
  
 
Płynu do wspomagania jest tak 8 cm poniżej minimum. Ale tak było odkąd go kupiłem. Jest szansa że jak doleje to bedzie dobrze?
  
 
no jak 8 cm... to go prawie nie masz
szansa jest. W kazdym razie - od tego bym zaczal. A najlepiej - caly wymienil.
  
 
A tu nie o milimetry chodzi ??

Są jakięś płyny trochę gęstsze do zużytych pomp, ale nie wiem na ile to pomaga.